اخبار کل سازمان

ارائه خدمات غیرحضوری در حوزه میدان میوه و تره بار شهرداری ارومیه

همشهریان محترم می توانند برای استفاده از خدمات غیرحضوری این حوزه از طریق سایت req.urmia.ir اقدام نمایند

ارائه خدمات غیرحضوری در حوزه میدان میوه و تره بار شهرداری ارومیه

نویسنده: روابط عمومی/ﺳﻪشنبه, 27 آبان,1399/دسته ها: اخبار, اخبار IT

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات؛ شهروندانی که جزو ارباب رجوع سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده های کشاورزی شهرداری هستند می توانند بدون مراجعه به این سازمان، بسیاری از امور خود را به صورت الکترونیکی و غیرحضوری پیگیری کنند.

این سامانه با همکاری سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه و سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی طراحی و ارائه شده است.

۱۳ خدمت غیرحضوری در بخش های مختلف از جمله مشاغل مزاحم، نصب کرکره برقی کیوسک، نصب سایبان کیوسک، تعویض سازه کیوسک، درخواست غرفه،انصراف غرفه، جابجایی کیوسک و سایبان غرفه میدان در سامانه مذکور است.

همچنین اعلام وضعیت پرداخت، صدورنامه-امورمالی، بازدید محل-بازارهای روز، پیشنهادات سرمایه گذاری، انتقاد،پیشنهادات شکایات ، از دیگر خدمات غیر حضوری این سامانه است.

همشهریان می توانند برای استفاده از خدمات غیرحضوری این سامانه، از طریق سایت req.urmia.ir اقدام کنند.

بی شک سامانه میادین میوه و تره بار یکی از اقدامات شایسته برای رسیدن به اهداف و سیاست های شهر هوشمند است و طراحی سامانه های مختلف توسط سازمان فناوری اطلاعات، اورمیه را به این سمت سوق می دهد.

همچنین شهرداری ارومیه با الکترونیکی کردن خدمات خود با شتاب هرچه بیشتری به سمت شفافیت امور و پرهیز از بروکراسی اداری حرکت می کند و رضایتمندی مردم مهم ترین اولویت آن می باشد.

تعداد نمایش ها (1237)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان