اخبار کل سازمان

شفافیت اداری و کاهش مراجعات حضوری از مهم ترین اهداف سامانه شهروندسپاری

شهردار منطقه پنج ارومیه مطرح کرد:

شفافیت اداری و کاهش مراجعات حضوری از مهم ترین اهداف سامانه شهروندسپاری

نویسنده: روابط عمومی/چهارشنبه, 07 آبان,1399/دسته ها: اخبار, اخبار IT

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

شهردار منطقه پنج ارومیه در نشست بررسی سامانه شهروندسپاری در منطقه پنج شهرداری ارومیه گفت: یکی از مهم ترین اهداف این سامانه ، کاهش مراجعات حضوری جهت حفظ سلامتی شهروندان و کارکنان شهرداری است.


به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه؛ نشست آسیب شناسی اجرای سامانه شهروندسپاری با حضور داریوش نوری شهردار منطقه پنج، یاسر اسدپور رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات و کارشناسان دو مجموعه برگزار شد.

داریوش نوری در این نشست گفت: با استناد به بیانات مقام معظم رهبری در بهره گیری از ظرفیت های فضای مجازی و خدمات غیرحضوری ضروری است به بیانات ایشان جامه عمل بپوشانیم.

وی با اشاره به انتخاب شهرداری منطقه پنج ارومیه به عنوان پایلوت اجرای سامانه شهروندسپاری افزود: در این نشست خدمات غیر حضوری در ایام شیوع کرونا و ضرورت کاهش حضور شهروندان در اماکن شهرداری و مسائل و چالش های این مهم، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

شهردار منطقه پنج ارومیه ادامه داد: از مهم ترین اهداف سامانه شهروندسپاری، کاهش مراجعات حضوری در جهت حفظ سلامتی شهروندان و کارکنان شهرداری است.

نوری خاطر نشان کرد: کاهش ترددهای شهری و ترافیک، کاهش آلودگی هوا، شفافیت و تسهیل فرآیندهای اداری شهرداری و کمک به فاصله گذاری اجتماعی مواردی است که در این نشست با عنوان نقاط قوت سامانه شهروندسپاری مطرح شد.

وی تاکید کرد: تلاش برای اطلاع رسانی هرچه بیشتر، ترغیب شهروندان به استفاده از سامانه شهروندسپاری و ارائه آموزش به شهروندان از جمله مباحثی است که مورد تاکید طرفین قرار گرفت.

تعداد نمایش ها (979)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان