اخبار کل سازمان

آزادگان در همه حال حاضر به جانفشانی در راه اسلام و انقلاب هستند

پیام رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات به مناسبت 26 مردادماه؛

آزادگان در همه حال حاضر به جانفشانی در راه اسلام و انقلاب هستند

نویسنده: reza shokri/ﺳﻪشنبه, 26 مرداد,1400/دسته ها: اخبار, اخبار IT, مرداد

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، یاسر اسدپور رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به کشور پیامی صادر کرد. در این پیام می خوانیم:

بسمه تعالی
رشادت ها و از خودگذشتگی های رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس از حریم اسلام و کشور و انقلاب اسلامی فراموش نشدنی است به ویژه آنکه بخشی از این رزمندگان در بند اسارت و زندانهای رژیم بعث عراق و شکنجه های دژخیمان این رژیم نیز از آرمانهای انقلاب اسلامی و شهدا دفاع کرده و خم به ابرو نیاوردند.

این رزمندگان دلاور با استحکام در مواضع انقلابی خود امید و یاور انقلاب شدند تا پس از آزادی از بند اسارت نیز در دفاع از آرمانهای والای انقلاب و حریم ولایت همیشه پیشقدم شوند و می بینیم که در همه حال و در هر موقعیتی حاضر به جانفشانی مجدد در راه اسلام و انقلاب هستند.


آزادگان نماد ایثار، فداکاری، مقاومت، تحمل و از خودگذشتگی هستند و این سرافرازان برای حفظ استقلال و آزادی جمهوری اسلامی ایران و ثبات و پایداری انقلاب اسلامی در سخت ترین شرایط نیز  ذره ای شک و تردید به دلهای پاک خویش راه ندادند.

اینجانب ضمن گرامیداشت  ۲۶ مردادماه سالروز آغاز بازگشت آزادگان به کشور، آرزوی سلامتی، سربلندی و موفقیت برای تمامی آزادگان گرانقدر میهن اسلامی و به ویژه آزادگان سرافراز شهرمان  تحت عنایات خاص حضرت ولیعصر(عج) و عمل به منویات رهبری معظم انقلاب را دارم.

یاسر اسدپور
رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه

تعداد نمایش ها (865)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان