اخبار کل سازمان

آموزش نمایندگان دفاتر اسناد رسمی پایلوت توسط شهرداری ارومیه

آموزش نمایندگان دفاتر اسناد رسمی پایلوت توسط شهرداری ارومیه

نویسنده: پشتیبانی/دوشنبه, 12 آبان,1399/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
5/0

دوره آموزشی نمایندگان دفاتر اسناد رسمی پایلوت برای استعلامات نقل و انتقال به صورت الکترونیکی توسط کارشناسان سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات، انعقاد تفاهمنامه همکاری میان شهرداری ارومیه با اداره کل ثبت اسناد و املاک آذربایجان غربی و کانون سردفتران و دفتریاران  در راستای تعامل دوسویه و برقراری ارتباط سیستمی هوشمند و تکریم شهروندان در جهت تحقق شهر هوشمند صورت گرفت.

هدف از این تفاهمنامه  بسترسازی سامانه الکترونیکی استعلام املاک، برقراری تعامل بین سامانه های طرفین، ارائه خدمات غیر حضوری بهینه به شهروندان و اشتراک دیتا،ضرورت شفاف سازی در امور و حذف کاغذ و بروکراسی ادارات است.
 در راستای این اقدام، آموزش نمایندگان دفاتر رسمی پایلوت توسط کارشناسان سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه  جهت راه اندازی سامانه استعلامات نقل و انتقال به صورت الکترونیکی انجام شد.

گفتنی است از ۷۸ دفترخانه موجود در سطح شهر ارومیه، چهار دفترخانه شماره  ۵، ۲۶، ۳۸و ۱۹  در مناطق یک و پنج به عنوان پایلوت  برای این طرح انتخاب شده و از تاریخ ۱۵ آبان به مدت دو هفته آزمایشی اجرا و بعد از طی موفقیت آمیز این دوره در همه دفاتر اسناد رسمی و مناطق پنجگانه اجرا خواهد شد.

تعداد نمایش ها (1081)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان