اخبار کل سازمان

اجرای طرح VOIP در شهرداری ارومیه در آینده نزدیک

مدیر عامل سازمان آمار و فناوری اطلاعات از اجرای زود هنگام طرح VOIP در سازمان ها و مناطق تابعه شهرداری ارومیه خبر داد.

اجرای طرح VOIP در شهرداری ارومیه در آینده نزدیک

نویسنده: Anonym/شنبه, 11 بهمن,1393/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان فاوا به نقل از کارشناس مربوطه، روش های برقراری ارتباط تلفنی در حال تغییر است. امروزه برای برقراری ارتباط تلفنی راه دور از تکنولوژی به نام VOIP استفاده می شود. سیستم های تلفنی VOIP امکان مکالمات تلفنی را روی بستر شبکه یا IP فراهم می سازد. تلفن اینترنتی یا VOIP نسبت به مراکز تلفن معمولی پایداری و انعطلاف پذیر بیشتری دارند . تلفن های معمولی با سیگنال های آنالوگ کار می کنند و مشکلات زیادی را به همراه دارند اما سرویس VOIP با سیگنال های دیجیتال کار می کند و با توجه به برقراری این سرویس بر روی بستر فیبر نوری شهرداری، کیفیت بالا و پایداری کامل سیستم از نقاط بارز این پروژه خواهد بود.

لذا شهرداری ارومیه بر آن شده است تا با همکاری سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری ارومیه ، سازمان ها و مناطق تابعه شهرداری را تحت سیستم نوینVOIP در آورد. این اقدام که جهشی شگرف در امر ارتباطات می باشد در سازمان ها و مناطق تابعه شهرداری در حال اجرا است و برای نخستین بار در شهرداری های مناطق 1 و 5 کلانشهر ارومیه به صورت آزمایشی با موفقیت اجرا شده است و تجهیز سازمان های دیگر به سیستم VOIP نیز در حال راه اندازی می باشد.

مهندس اسد پور تماس رایگان بین مناطق شهرداری در هر نقطه داخل یا خارج مناطق شهرداری با کیفیت مطلوب – استفاده بهینه از پهنای باند و کانالهای انتقال – کاهش هزینه نگهداری سیستمها – قابلیت افزایش ظرفیت با هزینه کم – امکان برقراری ارتباط بین مشترکهای تلفنی و کامپیوتر – ترکیب کلیه سرویسهایی مثل E-mail ،voice mail  و یکپارچه نمودن سرویسها – ارائه سرویس کنفرانسهای چند جانبه  و .... را از مزیت های این سیستم برشمرد و افزود: امید است با بهره گیری از این فناوری نوین به قله های رفیع موفقیت در حیطه ارتباطات دست یابیم.

تعداد نمایش ها (2654)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان