اخبار کل سازمان

ارتباط سیستمی سامانه شهرسازی شهرداری ارومیه با نرم افزار میراث فرهنگی

طی یک نشست تخصصی امکان سنجی شد؛

ارتباط سیستمی سامانه شهرسازی شهرداری ارومیه با نرم افزار میراث فرهنگی

نویسنده: reza shokri/چهارشنبه, 29 تیر,1401/دسته ها: اخبار, تیر

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

📌به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، توسعه خدمات غیرحضوری و الکترونیکی کردن امور در تمامی حوزه ها امروزه یکی از اولویت های اصلی مدیریت شهری و جز سیاست های کلی این مجموعه است.

پیش از این در بسیاری از موارد و فرآیندهای مدیریت شهری شاهد سیستمی شدن امور و صرفه جویی در زمان و هزینه شهروندان و همچنین ایجاد رفاه و آسایش برای آنها بوده ایم.

یکی از مواردی که در راستای ایجاد شهر هوشمند ضروری است پیگیری شود ارتباط سیستمی و الکترونیکی با سایر مجموعه ها و حرکت هماهنگ مجموعه های دستگاههای اجرایی و اداری در الکترونیکی شدن امور و هوشمندسازی در تمامی زمینه ها است.

بر همین مبنا با هدف ارایه و توسعه خدمات غیر حضوری به شهروندان و راحتی مراجعه کنندگان، نشستی تخصصی به منظور تبادل نظر و همفکری بین اداره کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه برگزار شد.

در این نشست که با حضور جلیل جباری مدیرکل میراث فرهنگی استان،  یاسر اسدپور رییس سازمان فاوا و همچنین معاون شهرسازی منطقه چهار شهرداری ارومیه در دفتر اداره کل میراث فرهنگی ترتیب یافته بود، هماهنگی های لازم جهت دریافت و قرار گیری نقشه های مصوب بافت تاریخی جهت بارگزاری بر روی سیستم شهرسازی انجام و در این خصوص بحث و تبادل نظر شد.

 ارتباط سیستمی مابین سامانه شهرسازی ارومیه و نرم افزار میراث فرهنگی جهت غیر حضوری کردن استعلامات مربوطه و راحتی شهروندان از جمله موضوعاتی بود که مورد بررسی کارشناسی قرار گرفت.

شایان ذکر است بافت تاریخی ارومیه در محدوده منطقه چهار شهرداری قرار گرفته و بارگذاری محدوده مصوب بافت تاریخی موجب تسریع در استعلام و رفاه بیشتر شهروندان و همچنین شفافیت در خصوص این موضوع در مناطق مرکزی شهر ارومیه خواهد شد.

گفتگو پیرامون نقشه گردشگری ارومیه و تور مجازی شهر نیز از جمله موضوعات دیگری بودند که در این نشست مطرح و مورد استقبال میراث فرهنگی قرار گرفت.

تعداد نمایش ها (569)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان