اخبار کل سازمان

ارومیه دومین شهر هوشمند ایران / عملکرد سازمان فناوری اطلاعات شایسته تقدیر است

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه عنوان کرد:

ارومیه دومین شهر هوشمند ایران / عملکرد سازمان فناوری اطلاعات شایسته تقدیر است

نویسنده: reza shokri/شنبه, 11 اردیبهشت,1400/دسته ها: اخبار, اردیبهشت

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه،  از پروژه های فاخر سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه در جلسه امروز صحن شورای اسلامی شهر ارومیه رونمایی شد. 

حسین بخشایشی در این جلسه ضمن تبریک روز ملی شوراها و روز جهانی کارگر گفت:  مدیریت شهری در حوزه فناوری اطلاعات و هوشمندسازی خدمات قابل قبولی را انجام داده و ارومیه به صورت پایلوت جز پنج شهر هوشمند کشور انتخاب شده است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه افزود: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات در راستای ارائه خدمات بهینه به شهروندان و نیز خدمات غیرحضوری فعالیت های چشمگیری داشته است و امیدواریم این خدمات روز به روز افزایش یابد.

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: عملکرد سازمان در راستای توسعه خدمات غیرحضوری و شهر هوشمند شایسته تقدیر است و پروژه های فاخری به اجرا در آمده که حتی در تهران هم نمونه های آن کم بوده و بعضا بهتر از تهران نیز است و بر همین اساس بود که معاون وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری ها از ریاست سازمان فاوای شهرداری ارومیه تجلیل و قدردانی کرد که افتخاری برای این شهرداری است.

بخشایشی تصریح کرد: شهرداری ارومیه طی سال 4 سال گذشته علیرغم وجود مشکلات مالی عملکرد مناسبی داشت و پرسنل این مجموعه تمامی تلاش خود را به کار بستند تا این مهم اختلالی در عملکرد شهرداری و خدمات رسانی به شهروندان ایجاد نکند.

گفتنی است  پروژه های فاخر سازمان اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه در جلسه امروز صحن شورا رونمایی شد و طی روزهای آینده نیز سامانه شهروندسپاری شهرداری منطقه یک نیز در راستای توسعه خدمات الکترونیکی و شهرداری هوشمند مورد بهره برداری قرار می گیرد.

تعداد نمایش ها (769)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان