اخبار کل سازمان

اطلاع رسانی آنلاین وضعیت کیفی هوای شهر ارومیه/ مشکلات فنی ایستگاه سنجش آلودگی هوا از سوی سازمان فاوا رفع شد

اطلاع رسانی آنلاین وضعیت کیفی هوای شهر ارومیه/ مشکلات فنی ایستگاه سنجش آلودگی هوا از سوی سازمان فاوا رفع شد

نویسنده: reza shokri/پنجشنبه, 30 دی,1400/دسته ها: اخبار, اخبار IT

رتبه بندی این مطلب:
1/0

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات شهرداری ارومیه، ایستگاه سنجش آلودگی هوای شهرداری ارومیه از مدتها پیش به علت برخی مشکلات فنی فعالیت خود را متوقف کرده بود که راه اندازی مجدد آن برای اطلاع از وضعیت کیفی هوای این شهر بسیار ضروری بود.

در این راستا بازدید از تجهیزات پایش آلودگی هوا در ایستگاه شهرداری ارومیه جهت راه اندازی سامانه و مکاتبه با اداره کل حفاظت از محیط زیست آذربایجان غربی انجام  و درخواست ارائه وب سرویس های پایش آلودگی هوا جهت درج در سایت اطلاع رسانی شهرداری ارومیه ارائه شد و خرید نرم افزار کشوری مربوط به پایش آلودگی هوا نیز پیگیری شد.

طی هماهنگی با شرکت و نصب نرم افزار در ایستگاه سنجش آلودگی هوای شهر ارومیه، تنظیم دستگاه ها در نرم افزار جهت دریافت دیتای مربوط به آلودگی هوا در این ایستگاه انجام شد.

همچنین در این خصوص هماهنگی با اداره کل حفاظت از محیط زیست استان جهت ارائه و درج اطلاعات ایستگاه عطایی در سامانه ملی پایش آلودگی هوا نیز پیگیری شد.

 سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه با توجه به اهمیت میزان آلاینده های هوا برای تمامی شهروندان، شهرداری و دستگاههای مختلف، با رفع مشکل زیرساخت ایستگاه سنجش آلودگی هوا، اطلاع رسانی آنلاین و لحظه ای وضعیت آلودگی و یا پاکی هوای شهر را به مناسبت ۲۹ دی ماه در روز هوای پاک آغاز کرد.

از این پس شهروندان می توانند با مراجعه به سایت شهرداری ارومیه به آدرس www.urmia.ir نسبت به مشاهده وضعیت آلاینده های هوا که از ایستگاه سنجش آلودگی هوا جمع بندی و ارائه می شود، اقدام کنند.

تعداد نمایش ها (750)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان