اخبار کل سازمان

افزایش اعتماد مردمی به شهرداری با رونمایی از سامانه شهروندسپاری/ از سازمان فاوا تشکر و قدردانی می کنیم

شهردار منطقه سه ارومیه عنوان کرد:

افزایش اعتماد مردمی به شهرداری با رونمایی از سامانه شهروندسپاری/ از سازمان فاوا تشکر و قدردانی می کنیم

نویسنده: reza shokri/ﺳﻪشنبه, 15 تیر,1400/دسته ها: اخبار, تیر

رتبه بندی این مطلب:
1/0

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، جواد حقیقی در آیین رونمایی از سامانه شهروندسپاری منطقه سه شهرداری ارومیه از پرسنل پرتلاش منطقه سه و فاوا در این راستا قدردانی کرد.

وی افزود:  آنچه که امروزه ما شاهد پرده برداری از آن خواهیم شد سامانه شهروندسپاری است که بعد از مناطق یک و پنج در شهرداری منطقه سه اتفاق می افتد و نقش بسیار مهمی در ایجاد رفاه و آسایش برای شهروندان داشته و از سویی در شرایط شیوع کرونا عاملی برای کاستن از سرعت شیوع و انتقال خواهد بود.

شهردار منطقه سه ارومیه گفت:  یکی از مهمترین اهدافمان که در سامانه شهروندسپاری پیگیری می کنیم جلب حداکثری اعتماد مردمی به شهرداری است.

حقیقی ادامه داد: کاهش بار ترافیکی در سطح شهر با توجه به کاهش رفت و آمد به شهرداری منطقه سه در حوزه های شهرسازی، ماده صد و درآمد از جمله مزایای سامانه شهروند سپاری است و شهروندان می توانند از طریق گوشی های تلفن همراه خود و یا دسترسی به اینترنت از منزل خدمات حوزه شهرسازی را دریافت و بدون معطلی امور خود را پیگیری کنند.

وی با بیان اینکه برای بنده جای افتخار است که رونمایی از سامانه شهروندسپاری منطقه سه در سالروز شهادت پدرم نصیب بنده شد، تصریح کرد:  از زحمات بی دریغ  ریاست و پرسنل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات که در راه اندازی سامانه شهروندسپاری  دست ما را گرفتند تشکر و قدردانی می کنیم اگر امروز این سامانه رونمایی می شود در سایه زحمات این مجموعه است.

تعداد نمایش ها (720)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان