اخبار کل سازمان

اقدامات انجام گرفته در راستای راه اندازی و استفاده از سامانه نرم افزار تحت وب شهاب تدکار

رییس سازمان فناوری اطلاعات شهرداری ارومیه تشریح کرد:

اقدامات انجام گرفته در راستای راه اندازی و استفاده از سامانه نرم افزار تحت وب شهاب تدکار

نویسنده: reza shokri/دوشنبه, 03 مرداد,1401/دسته ها: اخبار, مرداد

رتبه بندی این مطلب:
4/0

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، یاسر اسدپور در رابطه با استقرار سامانه نرم افزاري تحت وب شهاب تدكار به منظور مديريت جامع پروژه هاي عمراني شهرداري گفت: اقداماتی از قبیل سلسله مراتب سازماني معاونت امور زيربنايي، سازمان عمران ، مناطق پنج گانه و معاونت شهرسازي به تفكيك واحدهاي زيرمجموعه در سامانه فوق تعريف و ميزهاي كاري افراد مشخص شده است.

وی افزود: ليست اطلاعات كاربران نرم افزار بهمراه نمونه امضا از واحدهاي مختلف اخذ و پس از ثبت در سيستم كاربران به ميزهاي كاري مختلف تخصيص داده شده اند.

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه در ادامه اظهار کرد:  قالبهاي مختلف دسترسي كاربران به سيستم در واحدهاي برآورد، نظارت، پيمان رسيدگي، شهرداران و ... توسط ادمين هاي  فني تعريف و اعمال شد و  پس از اجراي آزمايشي نرم افزار، ميزان دسترسي ها بصورت مكتوب به تاييد مديران مربوطه و حراست شهرداری خواهد رسيد.

اسدپور تصریح کرد: نام کاربری و رمز ورود به سامانه كاربران معاونت امور زيربنايي ، سازمان عمران ، مناطق پنج گانه و معاونت شهرسازي در سيستم تعريف و توسط حراست سازمان فاوا تحويل همكاران شده است که بر این اساس در این سامانه فعالیت خواهند کرد.

وی یادآور شد: با توجه به این سامانه فايلهاي برآورد اوليه پيمان ها در سالهاي اخير توسط ادمين  فني در سامانه تحت وب نرم افزار بارگزاري و بصورت كامل در واحد متره و برآورد دفتر طراحي و مطالعات معاونت امور زيربنايي و حمل و نقل شهري و معاونت شهرسازي و معماري مورد استفاده قرار مي گيرد.

اسدپور با توجه به برخی ایرادات موجود عنوان کرد:  پیش از این طي جلسه اي با نماينده شركت تدكار ، استقرار اوليه نرم افزار بررسي و ايرادات موجود مرتفع شده است.

وی با اشاره به شروع به کار سامانه نرم افزاری تحت وب شهاب تدکار گفت: جهت شروع به كار آزمايشي سيستم نرم افزاري و تاييد نهايي دسترسي هاي كاربران صورت وضعيتهاي موقت ارسالي در ارتباط با قرارداد پروژه اجراي عمليات جمع آوري و هدايت آبهاي سطحي سايت پسماند نازلو كه به شهرداري  مركزي ارسال و پرداخت شده اند، توسط واحد مديريت آبهاي سطحي در سامانه فوق بارگزاري و تمامی مراحل نظارت و رسيدگي توسط همكاران ذيربط در معاونت مربوطه معمول شد.

اسدپور با اشاره به اقدامات انجام گرفته اظهار کرد: نامه رسمي به سازمان عمران و بازآفريني فضاهاي شهري و مناطق پنج گانه در خصوص لزوم بارگزاري تمامی صورت وضعيت هاي ارسالي به مديريت  فني و امور پيمانهاي اين معاونت در سامانه نرم افزاري ارسال شده است.

وی تصریح کرد: همچنین نامه رسمي به شركت پيمانكار قرارداد عمليات لوله گذاري پشت پروژه سيتاديوم به شماره جهت بارگزاري صورت وضايع ارسالي در سامانه تدكار ارسال شده است و امیدواریم به زودی شاهد بارگزاری باشیم.

اسدپور با اشاره به سایر اقدامات جهت تسریع در راه اندازی و استفاده از این سامانه ادامه داد: همچنین طي جلسه اي در محل معاونت امور زير بنايي با حضور كارشناسIT و كارشناسان اداره نگهداري سازمان سیما، منظر و فضاي سبز سيستم نرم افزاري معرفي و دو فقره يوزر جهت بررسي قابليت ها و تست آزمايشي نرم افزار براي سازمان سیما، منظر و فضاي سبز تعريف و تحويل شده است.

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: فيلم آموزشي تهيه شده توسط شركت تدكار در قالب لوح فشرده جهت استفاده همكاران در مناطق و سازمانها ارسال شده است تا در صورت هرگونه مشکلی در استفاده و بهره برداری از سامانه به راحتی نسبت به رفع ایرادات خود اقدام کنند.

اسدپور ضمن یادآوری نقش معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهرداری ارومیه در همکاری برای راه اندازی این سامانه از مساعدت های مدیر این مجموعه و همچنین تلاشها و زحمات کارشناس IT معاونت تقدیر و تشکر کرد.

شایان ذکر است، ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ ﻧﺮم اﻓﺰاري "ﺷﻬﺎب تدکار" در تداوم سلسله اقدامات فاوا طی چندین سال گذشته و با توجه به سیاست های کلی مدیریت شهری در راستای حرکت به سمت شهرداری هوشمند آماده شده و این سامانه یکی از ﻛﺎﻣﻞ ترین و ﭘﻴﺸﺮﻓﺘﻪ ﺗﺮﻳﻦ سامانه ﻧﺮم اﻓﺰاري ﻛﺸﻮر در ﺣﻮزه ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ صورت وضایع ﭘﺮوژه ﻫﺎي ﻋﻤﺮاﻧﻲ اﺳﺖ که در شهرداری ارومیه و توسط سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات جهت پیشبرد در اهداف و تسهیل در امور پیش بینی شده است.

اﻳﻦ ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ ﺑﻪ ﻣﻨﻈﻮر ﭘﺎﺳﺦ ﮔﻮﻳﻲ ﺑﻪ ﻧﻴﺎز دﺳﺖ اﻧﺪرﻛﺎران ﻃﺮح‌ها و ﭘﺮوژه ﻫﺎی ﻋﻤﺮاﻧﻲ تهیه شده و به صورت یکپارچه و جامع در تمامی پروژه های عمرانی شهرداری در معاونت عمرانی و شهرسازی و مناطق پنجگانه شهرداری و همچنین سازمان عمران قابل استفاده است.

تعداد نمایش ها (570)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان