اخبار کل سازمان

انتخابات تماماً الکترونیکی نمایندگی کارگران برای اولین بار درسطح شهرداری های کشور برگزار شد

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه:

انتخابات تماماً الکترونیکی نمایندگی کارگران برای اولین بار درسطح شهرداری های کشور برگزار شد

نویسنده: reza shokri/ﺳﻪشنبه, 21 اردیبهشت,1400/دسته ها: اخبار, اخبار IT

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، یاسر اسدپور با اشاره به برگزاری انتخابات نماینده کارگران شهرداری ارومیه اظهار کرد: با عنایت به تبصره ۴ ماده ۱۳۱ قانون کار و به منظور حفظ حقوق و منافع مشروع و قانونی کارگران، انتخابات نماینده کارگران شهرداری ارومیه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و به صورت تماماً الکترونیکی و غیرحضوری با نظارت نماینده اداره کار در مورخه 20 اردیبهشت 1400 برگزار شد.

وی افزود: با توجه به اقدامات شهرداری ارومیه مبنی بر هوشمندسازی در تمامی امور و ارائه خدمات غیرحضوری در حوزه های مختلف، انتخابات الکترونیکی برای اولین بار درسطح شهرداری های کشور به تأیید رسیده و اجرایی شد.

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه با اشاره به طراحی سامانه تخصصی انتخابات الکترونیکی از سوی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات و فراهم کردن زیرساخت های لازم برای این مورد و تمامی موارد مشابه و حتی در حجمی بسیار گسترده تر ادامه داد: تمامی کارگران شهرداری با مراجعه به سامانه مربوطه احراز هویت شده و سپس با دریافت کد تایید هویت روی موبایل و وارد کردن در سامانه رای خود را ثبت نمودند

وی افزود: در این دوره از انتخابات نتایج آرا واحدهای مختلف شهرداری به صورت آنلاین قابل مشاهده بود و با اتمام زمان تعیین شده برای رای گیری، آرا نفرات به تفکیک قابل دسترسی است.

اسدپور تصریح کرد: رای گیری با ورود به سامانه فیش حقوقی انجام شد که از امنیت کامل برخوردار بوده و هنگام ورود کاربران پیامک اطلاع رسانی ورود به سامانه به شماره همراه آنان ارسال می شد، در صورتی که کاربر وارد شده از کارگران شهرداری ارومیه می بود به صفحه انتخابات غیر حضوری منتقل و پس از مشاهده تصاویر و نام و نام خانوادگی کاندیداها می توانست با انتخاب کاندیدای مورد نظر خود و با وارد کردن پیامک تایید نسبت به نهایی کردن رای خود اقدام کند.


وی در این خصوص ادامه داد: همچنین جهت سلامت انتخابات کارگری شهرداری و شفافیت لازم، داشبورد نظارتی آنلاین برای نماینده اداره کار و حوزه های نظارتی فراهم شده بود که توانستند در معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی لحظه به لحظه نظارت لازم را بر امر برگزاری انتخابات داشته باشند.

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: انتخابات تماماً الکترونیکی کارگران شهرداری برای اولین بار در سطح شهرداری های کشور برگزار شد که در خصوص روند برگزاری الکترونیکی این انتخابات با توجه به شاخصه های امنیتی امکان هیچگونه مداخله و تقلب وجود نداشت.

اسدپور در پایان تاکید کرد: ارزش برگزاری این انتخابات زمانی دوچندان می شود که حوزه های مشاغل کارگری در آن مشارکت تماما الکترونیکی داشته اند.

تعداد نمایش ها (779)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان