اخبار کل سازمان

انعقاد تفاهم‌نامۀ شهر هوشمند بین ایرانسل و شهرداری ارومیه

انعقاد تفاهم‌نامۀ شهر هوشمند بین ایرانسل و شهرداری ارومیه

نویسنده: reza shokri/پنجشنبه, 06 خرداد,1400/دسته ها: اخبار, اخبار IT, خرداد

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، چهارشنبه 5 خردادماه مراسم رونمایی نهایی از پروژه فاخر فیبرنوری شهرداری ارومیه برگزار شد.

 پس از این مراسم، تفاهم‌نامه‌ای بین ایرانسل و شهرداری ارومیه، با هدف استفاده از ظرفیت‌های طرفین تفاهم‌نامه به منظور ایجاد معماری تعامل‌پذیر بین سازمانی، توسعۀ خدمات بهینه به شهروندان، ارتقای دانش، استفاده از تجهیزات و تجربه‌های طرفین و پیاده‌سازی پروژه‌های هوشمندسازی در ارومیه در محل استانداری آذربایجان‌غربی منعقد شد.

بر اساس این تفاهم‌نامه، ایرانسل به عنوان سرمایه گذار در پی ایجاد زیرساخت فیبرنوری شهرداری در ارومیه، به توسعۀ خدمات شهر هوشمند مبتنی بر فناوری اینترنت اشیا در ارومیه کمک می‌کند.

ایجاد و توسعۀ زیرساخت شبکۀ NB-IOT برای اجرای پروژه‌های هوشمندسازی با اولویت پروژه‌های پایلوت، مکان‌یابی خودکار خودروها (Automatic Vehicle Location) برای خودروهای عمومی (اعم از اتوبوس‌های شهری، آتش‌نشانی، پسماند، عمران شهری)، سامانۀ تفکیک و جمع‌آوری هوشمند زباله، سامانۀ مدیریت و کنترل هوشمند مصرف انرژی، مطالعه و امکان‌سنجی سامانۀ هوشمند معابر، بهینه‌سازی فرآیندها و تسریع در ارائۀ خدمات، توسعۀ شبکۀ پهن‌باند سایت‌های ارتباطی تلفن‌همراه ایرانسل و نیز مطالعه، امکان‌سنجی و مشارکت در راستای توسعۀ فازهای بعدی زیرساخت فیبرنوری در سطح شهر ارومیه، از جمله موارد مورد تفاهم ایرانسل و شهرداری ارومیه است.

استاندار آذربایجان‌غربی در این بخش از مراسم، از ایرانسل برای سرمایه‌گذاری انجام شده در توسعۀ زیرساخت فیبرنوری تشکر کرد.

محمدمهدی شهریاری همچنین اقدام ایرانسل در تقویت پوشش ارتباطی استان را قابل تقدیر دانست و از تلاش‌های دکتر بیژن عباسی‌آرند در این زمینه قدردانی کرد و خواستار توسعۀ بیش از پیش زیرساخت‌های ارتباطی آذربایجان غربی شد.

تعداد نمایش ها (957)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان