اخبار کل سازمان

بازدید سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه از سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات+تصاویر

بازدید سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه از سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات+تصاویر

نویسنده: reza shokri/جمعه, 19 شهریور,1400/دسته ها: اخبار, شهریور

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، سخنگو و عضو هئیت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه و همچنین رییس کمیسیون نظارت، شفافیت و هوشمندسازی با حضور در سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه ضمن بازدید از قسمت های مختلف این سازمان از نزدیک با فعالیت و شرح وظایف پرسنل فاوا و همچنین اقدامات انجام گرفته و اهداف آینده آشنا شد.

توماج وحید افشار در این بازدید به صورت جز به جز با عملکرد حوزه های مختلف سازمان فناوری اطلاعات آشنایی پیدا کرده و به برخی سوالات وی پاسخ داده شده و همچنین مسائل و موارد مطرح شده در برنامه برای پیگیری در ایام آینده قرار گرفت.

وحید افشار در جلسه ای که با یاسر اسدپور ریاست سازمان ترتیب یافت، ضمن قدردانی از اقدامات و تلاشهای انجام گرفته بر حمایت کامل از برنامه ها و اهداف سازمان فاوا و اجرایی شدن سیاست های شهر و شهرداری هوشمند تأکید و کمیسیون جدید نظارت، شفافیت و هوشمندسازی را ظرفیت مناسبی برای تحقق این موارد بیان کرد.

وی شفاف سازی و ایجاد شفافیت در سطح مدیریت شهری را یکی از مهمترین نیازهای امروزی برای جلب اعتماد عمومی و همچنین پاسخ به مطالبات مردم عنوان کرد.

رییس کمیسیون نظارت، شفافیت و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر ارومیه ادامه داد: این کمیسیون با علم بر اقدامات ارزشمند انجام گرفته و ضرورت توسعه هرچه بیشتر در حوزه شهر و شهرداری هوشمند و همچنین شفافیت در امور با ابزارهای حوزه فناوری اطلاعات از سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات حمایت کامل می کند تا به اهداف مدنظر بتوانیم دست یافته و رفاه و آسایش را نیز برای مردم رقم بزنیم.

وحید افشار اجرایی شدن سیاست های شهرداری هوشمند و هوشمندسازی را دقیقا در راستای افزایش رضایتمندی مردم و رفاه آنها ارزیابی کرد و بر توجه به نیازهای مردم در این حوزه از طریق نیازسنجی و نظرسنجی میدانی و مجازی تأکید کرد.

تعداد نمایش ها (753)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان