اخبار کل سازمان

بازدید نایب رییس و اعضا شورای اسلامی شهر ارومیه از سازمان فاوا و ابراز رضایتمندی از عملکرد این سازمان

به مناسبت روز ملی فناوری اطلاعات انجام شد؛

بازدید نایب رییس و اعضا شورای اسلامی شهر ارومیه از سازمان فاوا و ابراز رضایتمندی از عملکرد این سازمان

نویسنده: reza shokri/چهارشنبه, 22 تیر,1401/دسته ها: اخبار, تیر

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، اعضا شورای اسلامی شهر ارومیه به مناسبت روز ملی فناوری اطلاعات ضمن حضور در سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات و دیدار با ریاست و کارکنان این مجموعه از قسمت های مختلف آن بازدید به عمل آورده و این روز را بر پرسنل پرتلاش سازمان فاوا تبریک گفتند.

در این بازدید مرتضی منافی نایب رییس شورای اسلامی شهر و رییس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست، توماج وحیدافشار سخنگو و رییس کمیسیون نظارت، شفافیت و هوشمندسازی، مرتضی بهرام رییس مرکز پژوهش ها و نماینده شورای شهر در سازمان فاوا و  عادل اعظم انهر رییس کمیسیون بودجه و امور حقوقی حضور داشتند.

در این بازدید یاسر اسدپور ریاست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه نسبت به ارائه گزارش عملکرد و اقدامات انجام یافته پرداخته و چشم اندازی از اهداف شهرداری ارومیه در حوزه فناوری اطلاعات در سه بازه زمانی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت ارائه کرده و مسیر تعیین شده برای آینده را طی گزارشی ترسیم کرد.

وی ضمن قدردانی از توجه خاص شورای اسلامی شهر به حوزه فناوری اطلاعات، حمایت ها، توجهات و حساسیت های شهردار ارومیه به این حوزه را نیز یادآور شده و افزود: ان شاء الله با توجه به سطح تعامل و هماهنگی و شرایط پیش رو و زمینه های مناسب فراهم شده برای فعالیت در حوزه فناوری اطلاعات و وجود مهندسان جوان، باسواد، مستعد و متعهد در سازمان بتوانیم اقدامات بسیار خوب و مثبتی را برای شهرمان و شهرداری رقم بزنیم.

اعضا شورای اسلامی شهر ارومیه نیز ضمن قدردانی از اقدامات انجام گرفته و ابراز رضایتمندی از عملکرد این سازمان بر تداوم حمایت ها برای بهره مندی از شهری هوشمند در ارومیه با توجه به آغاز پروسه شهرداری هوشمند تأکید کردند.

تعداد نمایش ها (539)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان