اخبار کل سازمان

با مشارکت سازمان فاوا؛ جشن بزرگ عید سعید غدیرخم برگزار شد

با مشارکت سازمان فاوا؛ جشن بزرگ عید سعید غدیرخم برگزار شد

نویسنده: reza shokri/دوشنبه, 27 تیر,1401/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، جشن بزرگ عید سعید غدیرخم در بوستان حجاب برگزار شد.

این مراسم که همراه با اجرای برنامه های متنوع هنری و شاد با مشارکت سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات، شهرداری منطقه سه و اداره املاک و مستغلات شهرداری ارومیه برگزار شد.

در جشن غدیر سال ۱۴۰۱ سازمان فاوا، علاوه بر آحاد مختلف مردم، مسئولان و مقاماتی از قبیل کلشی نژاد امام جمعه اهل سنت ارومیه، جعفری رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان، کریمی رییس شورای اسلامی شهر، منافی نایب رییس، ابراهیم زاده، بهرام و حسینی به عنوان اعضا این شورا، شریفی ریاست شورای هیئات مذهبی آذربایجان غربی و جمعی از مدیران شهرداری حضور یافته بودند.

ماموستا کلشی نژاد به عنوان یکی از مدعوین مراسم طی سخنانی بر وحدت شیعه و سنی تاکید و عید غدیرخم را بر تمامی مسلمانان تبریک گفت.

امام جمعه اهل سنت ارومیه با اشاره به ضرورت جشن گرفتن این ایام و با ذکر احادیث و روایات، از دست اندرکاران جشن غدیرخم قدردانی کرد.

مرتضی منافی نایب رییس شورای اسلامی شهر ارومیه نیز دیگر سخنران مراسم بود.

منافی طی سخنانی اظهار کرد: خدا را شاکریم که ارومیه به عنوان یک شهر علوی مطرح بوده و امروز در اکثر محلات و مناطق شهر مراسم جشن و سرور برپا است.

وی ادامه داد: عید غدیرخم یکی از بزرگترین اعیاد است و مدیریت شهری نیز با واقف بودن به اهمیت آن ویژه برنامه هایی را در نظر گرفته است که مراسم حاضر یکی از آنان است.

در پایان این مراسم جشن و سرور که همراه با پخش شیرینی و شربت بین شهروندان حاضر در مراسم بود، به قید قرعه به افراد شرکت کننده در مراسم جوایزی اهدا شد.

تعداد نمایش ها (484)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان