اخبار کل سازمان

برگزاری جلسه آموزشی استفاده از سامانه درخواست سرعت گیر

برگزاری جلسه آموزشی استفاده از سامانه درخواست سرعت گیر

نویسنده: reza shokri/ﺳﻪشنبه, 14 تیر,1401/دسته ها: اخبار, تیر

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، جلسه آموزشی سامانه درخواست سرعت گیر در محل سالن جلسات معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری و با حضور کارشناسان اداره مهندسی و ایمنی ترافیک و کارشناسان ترافیک مناطق پنج گانه و سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ارومیه برگزار شد.

در این جلسه آموزشی، کار با سامانه و تمامی فرآیندهای مرتبط توسط کارشناسان سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه ارائه و نقطه نظرات شرکت کنندگان دریافت شد تا در سامانه اعمال شود.

همچنین به تمامی سوالات شرکت کنندگان در جلسه آموزشی پاسخ لازم داده شد.

شایان ذکر است این سامانه به درخواست اداره مهندسی و ایمنی ترافیک معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری و توسط کارشناسان اداره نرم افزار و پرتال سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه طراحی و تولید شده است.

در این سامانه که به صورت تحت وب طراحی شده است، شهروند از هر جایی که دسترسی به اینترنت داشته باشد درخواست خود را ثبت و کد رهگیری دریافت می کند و سپس درخواست ثبت شده طی فرآیند تعریف شده توسط کاربران واحدهای مختلف شهرداری و کاملا به صورت سیستمی بررسی شده و در صورت تایید نسبت به نصب سرعتگیر اقدام می شود.

شهروندانی که درخواست خود را با مراجعه به سامانه ثبت می کنند، می توانند از طریق کد رهگیری دریافت شده، تمامی مراحل گردش کار را مشاهده و پیگیری کنند.

سازمان فناوری اطلاعات ارتباطات شهرداری ارومیه در راستای تسریع در ارائه خدمات، کاهش مراجعات حضوری، کاهش آلودگی هوا، کاهش ترافیک و ایجاد شفافیت در ارائه خدمات نسبت به طراحی سامانه هایی جهت ارائه خدمات الکترونیکی اقدام می کند که در فاز بعدی سایر خدمات اداره ترافیک مانند درخواست های طراحی هندسی، تابلو و علائم ایمنی، جابجایی تیر برق و ... توسط سازمان فاوا طراحی و کاملا به صورت الکترونیکی ارائه خواهد شد.

تعداد نمایش ها (518)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان