اخبار کل سازمان

بودجه 1400 سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات تصویب شد/ قدردانی اعضا شورای اسلامی شهر ارومیه از اقدامات سازمان فاوا

بودجه 1400 سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات تصویب شد/ قدردانی اعضا شورای اسلامی شهر ارومیه از اقدامات سازمان فاوا

نویسنده: reza shokri/پنجشنبه, 23 بهمن,1399/دسته ها: اخبار, بهمن

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

 به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، نشست فوق العاده صحن شورای اسلامی شهر ارومیه امروز به ریاست دکتر حسین بخشایشی و  با حضور اعضای شورا و معاونین و مدیران شهرداری و رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات با دستور جلسه بررسی بودجه سال ۱۴۰۰ این سازمان برگزار شد.

در این نشست بودجه سال ۱۴۰۰ سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه به تصویب رسید.

قبل از تصویب بودجه این سازمان، یاسر اسدپور  رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه نسبت به ارائه گزارش عملکرد مجموعه تحت مدیریت خویش اقدام کرد.

*شهرداری ارومیه جز اولین ها در هوشمندسازی خدمات
حسین بخشایشی در این جلسه اظهار کرد:سازمان فناوری شهرداری ارومیه  در ارایه خدمات غیر حضوری پیشرو می باشد 
وی افزود:  خدمات غیر حضوری که ارایه می شود و هوشمند سازی که در بخش های مختلف صورت گرفته باید به مردم اطلاع رسانی شود.

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن تقدیر از عملکرد سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری گفت:  آموزش یکی از مهمترین مقوله هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

*بلاک چین، اینترنت اشیاء و هوش مصنوعی مورد توجه ویژه قرار گیرد
رسول اصغرزاده در جلسه بررسی بودجه سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه گفت: امروز شهرهای پیشرفته به سمت و سوی بلاک چین می روند. 

وی افزود: موضوع الکترونیکی کردن خدمات و نیز توجه به موضوع اینترنت اشیاء  باید به صورت جدی و با سرعت عمل بیشتر انجام گیرد. 

نائب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد:  توجه به زیرساخت های لازم و اساسی برای ارائه خدمات غیرحضوری به شهروندان برای مدیریت شهری بسیار مهم است. 

*حمایت از گسترش خدمات غیر حضوری و هوشمندسازی شهرداری ارومیه
حسین پناهی نیز در این جلسه گفت:  توجه به موضوع پدافند غیر عامل باید در تمامی طرح ها انجام گیرد. 

وی افزود: با توجه به شرایط خاص کرونایی باید به سمت و سوی خدمات غیرحضوری برویم و مدیریت شهری از طرح های الکترونیکی و هوشمندسازی حمایت خواهد کرد.
سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد:  استفاده از طرح های الکترونیکی و هوشمندسازی و نیز خدمات غیرحضوری  باید موجب رضایتمندی شهروندان باشد. 

•  عملکرد چشمگیر سازمان فاوا با توجه به بودجه تخصیص یافته
حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد خلیل پور نیز در این جلسه گفت: یکی از سازمان های شهرداری ارومیه،  سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری است که با توجه و استفاده از ظرفیت های نیروهای تخصصی توانسته یکی از مهمترین و موثرترین سازمان ها باشد. 
رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: فعالیت و عملکرد سازمان فناوری اطلاعات چشمگیر بوده است و جای تقدیر تشکر دارد. 
خلیل پور ادامه داد: ارومیه در بحث هوشمندسازی در بین کلانشهرها جزو برترین ها بوده است، بودجه و سرانه هوشمندسازی شهر ارومیه نیز باید افزایش یابد.
وی تصریح کرد: عملکرد سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری با توجه به بودجه این سازمان و محدودیت های موجود، در قیاس با سایر کلانشهرها چشمگیر بوده است

*جایگاه ارومیه در حوزه فناوری اطلاعات قابل تحسین است
عادل فتاحی در جلسه بررسی بودجه سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات گفت:  امروز یکی از مهمترین سازمان های مدیریت شهری،  سازمان فناوری اطلاعات در کنار معاونت  عمرانی،  خدمات شهری و پسماند شهری است که از جایگاه مهمی برخوردار است. 
وی افزود:  برای سلامت شهر و شهروندان باید اعتبارات لازم به بخش فناوری اطلاعات جهت ارائه خدمات غیرحضوری تخصیص شود. 
رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: باید به سمت هوشمندسازی برویم و  از عملکرد مجموعه خدوم شهرداری ارومیه در ارائه خدمات بهینه به شهروندان تقدیر و تشکر می کنم.

*پرسنل تخصصی فاوا حمایت شود
عبدالرحمن نقشین به عنوان نماینده شورای  اسلامی شهر در سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات نیز ضمن تقدیر از زحمات مدیریت و کارکنان این سازمان خواستار حمایت بیشتر از پرسنل تخصصی  این حوزه در خصوص مزایا و دریافتی پرسنل فنی شد.
وی افزود:  باعنایت به سختی و استرس کار در برخی واحدهای سازمان و همچنین تخصصی بودن کارها این امر ضروری است.

*سازمان فناوری اطلاعات تنها سازمان عدالت گستر در شهرداری ارومیه
محمدخالد حاتمی عضو شورای اسلامی شهر ارومیه نیز طی سخنانی به بیان دیدگاههای خود در راستای برنامه ریزی های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کرده و از تلاش ها و اقدامات انجام گرفته تقدیر و تشکر و بر توجه بیشتر به این سازمان  تأکید کرد.
وی ادامه داد: تنها سازمانی که می تواند به عدالت در ارایه خدمات به شهروندان  کمک کند و همه امور را شفاف و در دسترس شهروندان قرار دهد این مجموعه است و  شورای اسلامی شهر باید از مدیریت و پرسنل این سازمان حمایت حداکثری کند.

تعداد نمایش ها (939)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان