اخبار کل سازمان

تجلیل معاون استاندار آذربایجان غربی از سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه

در آیین رونمایی از سامانه لاله های بهشتی اتفاق افتاد؛

تجلیل معاون استاندار آذربایجان غربی از سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه

نویسنده: reza shokri/چهارشنبه, 20 اسفند,1399/دسته ها: اخبار, اسفند

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، آیین رونمایی از سامانه جامع شهدای ارومیه با عنوان لاله های بهشتی همزمان با برگزاری کنگره ملی هفده هزار زن شهید، آزاده و جانباز و با حضور مقامات شهری، شهرستانی و استانی برگزار شد.

علی مصطفوی در آیین رونمایی از سامانه لاله های بهشتی گفت: فعالیت در حوزه ایثار و شهادت افتخاری بزرگ برای دستگاهها و نهادهای مختلف است.

وی افزود: سامانه لاله های بهشتی و تور مجازی ایجاد شده که برای زیارت مجازی قبور مطهر شهدا از سوی شهرداری ارومیه طراحی و آماده شده است، بسیار ارزشمند و شایسته تقدیر است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی با توجه به تلاش های سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه در آماده سازی این سامانه بسیار ارزشمند خطاب به ریاست این سازمان اظهار کرد: باید از ریاست این سازمان با توجه به فعالیتهایش به نحو شایسته تجلیل به عمل آید.

مصطفوی همچنین از شورای اسلامی شهر و معاون برنامه ریزی شهرداری ارومیه نیز به علت فراهم آوردن بستر فعالیت گسترده سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات قدردانی کرد.

📌مهدی فعال مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی نیز پیش از رونمایی سامانه لاله های بهشتی طی سخنانی ضمن قدردانی از عدل دوست سرپرست شهرداری، عابدینی رییس سازمان آرامستانها و اسدپور ریاست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه به خاطر آماده سازی سامانه لاله های بهشتی گفت: دو هزار شهید در گلزار شهدای باغ رضوان ارومیه مدفون است که در نتیجه تلاش های سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات امکان زیارت مجازی تمامی قبور مطهر فراهم شده است.

وی افزود: رونمایی از سامانه لاله های بهشتی همزمان با برگزاری کنگره ملی هفده هزار زن شهید، آزاده و جانباز اتفاق بسیار مهم و مبارکی برای شهرمان است.

فعال با اشاره به اهمیت فضای مجازی تصریح کرد: باید بدانیم فضای مجازی همیشه تهدید نبوده و باید از فرصت های این فضا نیز به نحو شایسته بهره برداری کرد که سامانه لاله های بهشتی یکی از این فرصت هایی است که در اختیار عموم شهروندان و خانواده های شهدا قرار می گیرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی ادامه داد: با استفاده از این سامانه شهروندان می توانند در قالب تور مجازی و با کیفیت مناسب از هر نقطه کشور به زیارت مجازی شهدای مدفون در گلزار شهدای باغ رضوان بروند. 🔸

شایان ذکر است سامانه لاله های بهشتی اولین و کاملترین سامانه شهدا در سطح کشور از لحاظ امکانات و استفاده از تکنولوژی های جدید و بروز می باشد که به معرفی شهدا والامقام شهر ارومیه می پردازد. 

در این سامانه تحت وب که از طریق آدرس Shahid.urmia.ir قابل دسترسی است تمامی اطلاعات، تصاویر، ویدیو و ... شهدای مدفون در گلزار شهدا باغ رضوان آماده و ارائه شده است.

لاله های بهشتی از سوی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه و با همکاری سازمان آرامستانهای شهرداری و بنیاد شهید و امور ایثارگران ارومیه طراحی و آماده شده است.

تعداد نمایش ها (952)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان