اخبار کل سازمان

تخصیص فوق العاده خاص فناوری اطلاعات به کارکنان حوزه فناوری اطلاعات دستگاه های اجرایی/ کمیسیون در ۱۴۰۲ نگاه ویژه ای به کمیته ارتباطات در راستای اطلاع رسانی گسترده خواهد داشت

رییس کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند کلانشهرها خبر داد:

تخصیص فوق العاده خاص فناوری اطلاعات به کارکنان حوزه فناوری اطلاعات دستگاه های اجرایی/ کمیسیون در ۱۴۰۲ نگاه ویژه ای به کمیته ارتباطات در راستای اطلاع رسانی گسترده خواهد داشت

نویسنده: مرتضی خوشبخت/پنجشنبه, 25 اسفند,1401/دسته ها: اخبار, اسفند

رتبه بندی این مطلب:
5/0

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، یاسر اسدپور در آخرین جلسه کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند مجمع شهرداران کلانشهرهای کشور در سال ۱۴۰۱ که به صورت مجازی و با حضور اعضا کمیسیون برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن ایام نوروز و آرزوی موفقیت در سال جدید به ارائه برخی از موارد مهم پیگیری شده از سوی این کمیسیون طی امسال اشاره کرد.

وی در این راستا با توجه به مصوبه بیست و پنجم شورای فناوری اطلاعات ماده ۵ در خصوص برقراری فوق العاده خاص جهت جذب و  نگهداشت نیروی ماهر در حوزه فناوری اطلاعات دستگاه های اجرایی افزود: از سال آینده علاوه بر فوق العاده ویژه موجود در احکام کارمندان حوزه فناوری اطلاعات، فوق العاده خاص فناوری اطلاعات نیز تخصیص و کارکنان این حوزه آن را دریافت خواهند کرد که این موضوع با پیگیری کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند کلانشهرهای کشور از دبیرخانه شورای فناوری اطلاعات کشور مصوب و منجر به نتیجه شده است.

رییس کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند مجمع شهرداران کلانشهرهای کشور گفت: این موضوع از طرف سازمان اداری و استخدامی کشور نیز ابلاغ شده و مدیران فناوری اطلاعات کلانشهرها باید آن را پیگیری کنند. اسدپور افزود: طبق ارزیابی مجمع کلانشهرها، کمیسیون فناوری اطلاعات از جمله کمیسیون های فعال و تاثیرگذار مجمع کلانشهرها در سال ۱۴۰۱ می باشد.

وی در ادامه از برگزاری مرتب جلسات کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند کلانشهرها از سال آینده خبر داد و یادآورد شد: جلسات حضوری خیلی مهم و تعیین کننده است و می توان با دعوت از مهمانان کشوری با آنها رایزنی کرده و امتیازات لازم را در راستای منافع شهرها و مدیریت شهری مطالبه و اخذ کرد.

اسدپور همچنین اشاره ای نیز به برگزاری نشست آنلاین خود با دبیران کمیته های کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند داشت و تصریح کرد: طی جلسه با دبیران کمیته ها مقرر شد برنامه های سال ۱۴۰۲ را به دبیرخانه کمیسیون ارسال کنند تا با همفکری همین برنامه ها ابلاغ و پیگیری شود و از روسای کمیته ها نیز درخواست داریم در این خصوص جدیت و پیگیری لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه با توجه به برخی مسائل پیش آمده در فاوای شهرداری تهران و بلاتکلیف ماندن کمیته هدشمندسازی که پیش از این فاوا تهران مسئولیت آن را قبول کرده بود، اظهار کرد: تعیین تکلیف کمیته هوشمندسازی باید هرچه سریعتر انجام و یکی از کلانشهرها عهده دار مسئولیت این کمیته برای پیگیری برنامه های حوزه هوشمندسازی به صورت تخصصی شود.

رییس کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند مجمع شهرداران کلانشهرهای کشور بر ضرورت توجه به موضوع اطلاع رسانی و تبلیغ عملکرد و دستاوردهای حوزه فناوری اطلاعات کلانشهرها تاکید و خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت کمیته ارتباطات کمیسیون در خصوص اهمیت و جایگاه کمیسیون و اقداماتش در سال ۱۴۰۲ مدنظر باشد و با برنامه ریزی در کمیته تازه تشکیل شده و تقویت آن، موضوعات مرتبط به طور گسترده و کشوری اطلاع رسانی شود.

شایان ذکر است در این جلسه مقرر شد طی سال آینده در هر فصل یک کلانشهر میزبان جلسات کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند مجمع شهرداران کلانشهرهای کشور شده و کلانشهر اصفهان نیز خارج از این موضوع، تیرماه ۱۴۰۲ میزبان روسای سازمانهای فناوری اطلاعات شهرداری های کلانشهرهای کشور باشد.

تعداد نمایش ها (631)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان