اخبار کل سازمان

تولید محتوای معنوی برای فضای مجازی در راستای عمل به منویات رهبری/ همه ما در قبال خون شهدا مسئولیم/ آماده سازی اپلیکیشن شهدای کارمند برای اولین بار در سطح کشور

رییس سازمان فناوری اطلاعات در یادواره شهدای کارمند:

تولید محتوای معنوی برای فضای مجازی در راستای عمل به منویات رهبری/ همه ما در قبال خون شهدا مسئولیم/ آماده سازی اپلیکیشن شهدای کارمند برای اولین بار در سطح کشور

نویسنده: reza shokri/جمعه, 17 دی,1400/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، یادواره شهدای کارمند شهرستان ارومیه با مشارکت شهرداری، ناحیه مقاومت بسیج و بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ارومیه برگزار شد.

در این یادواره همچنین طی مراسمی پرتال و اپلیکیشن شهدای کارمند شهرستان  با حضور مسئولان و مدیران از جمله فرماندار، شهردار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ارومیه حضور داشتند.

 یاسر اسدپور پس از برگزاری مراسم رونمایی طی سخنانی در خصوص اهمیت توجه به بیانات و منویات رهبر معظم انقلاب سخنرانی کرده و گفت: سامانه لاله های بهشتی با همکاری بنیاد شهید، سپاه و شهرداری ارومیه در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری که بر تولید محتوای ارزشی، فرهنگی و معنوی برای فضای مجازی تأکید دارند، پیاده سازی شده است.

وی ادامه داد: این پرتال و اپلیکیشن  در سطح کشور برای اولین بار به صورت اقدام شده و با استفاده از آن علاوه بر دسترسی به وصیت نامه ، عکس و مشخصات شهدای والامقام ، امکان زیارت مجازی قبور شهدا نیز فراهم شده است.

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه اظهار کرد:  تصاویر مزار شهدا به صورت FULL     HD 360° و با جدیدترین تکنولوژی روز برداشت شده است و تمامی شهدای کارمند شهرستان ارومیه اعم از آرام گرفتگان در باغ رضوان، بخش ها و روستاهای شهرستان برداشت و اطلاعاتشان با دریافت از بنیاد شهید در سامانه آورده شده است.

اسدپور تصریح کرد: در اطلاعات دریافتی از بنیاد شهید تمامی موارد از جمله زندگینامه و وصیت نامه شهدا در صورت وجود بارگذاری شده است.

وی تأکید کرد: این اپلیکیشن و پرتال می تواند مرجع برای تمام یادواره های شهدا و استفاده های فرهنگی در سطح شهرستان قرار گیرد.

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه با بیان ضرورت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا خاطرنشان کرد: همه ما در قبال شهدا و ایثارگری های آنها وظیفه داشته و مدیونیم و مرهون خون پاک شهدا هستیم، از این رو هرکسی در هر مجموعه و یا جایگاهی ضروری است در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و انتقال و تبیین آرمانها و اهداف والای آنها تلاش کند.

تعداد نمایش ها (462)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان