اخبار کل سازمان

دانلود اپلیکشن ارومیه من از بازار امکانپذیر شد/  دسترس بودن خدمات پرکاربرد شهرداری  به صورت الکترونیکی

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه :

دانلود اپلیکشن ارومیه من از بازار امکانپذیر شد/ دسترس بودن خدمات پرکاربرد شهرداری به صورت الکترونیکی

نویسنده: reza shokri/شنبه, 23 مرداد,1400/دسته ها: اخبار, مرداد

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، یاسر اسدپور در رابطه با توسعه خدمات الکترونیکی در شهرداری ارومیه اظهار کرد: تمامی تلاش خود را به کار بسته ایم تا خدمات مختلف الکترونیکی که ارائه می شود به صورت آسان در دسترس تمامی شهروندان قرار گیرد.

وی افزود: توسعه هرچه بیشتر خدمات غیرحضوری گرچه نیازمند همت و تلاشی مضاعف از سوی مهندسان حوزه فناوری اطلاعات شهرداری است اما نباید از اهمیت استفاده عموم مردم از این خدمات، مطالبه خدمات و بسترسازی برای توسعه آنها غافل شد.

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه گفت: در همین راستا این سازمان جهت دسترسی آسان شهروندان به خدمات و با نظر به اینکه تجمیع خدمات تحت یک سامانه ضروری به نظر می رسید، پیش از این سامانه تحت وب ارومیه من طراحی و ارائه شده بود.

اسدپور با بیان اینکه این سامانه از طریق آدرس my.urmia.ir قابل دسترس است، ادامه داد: با توجه به استفاده عموم شهروندان از گوشی های هوشمند، سازمان فاوا اقدام به ارائه اپلیکیشن  ارومیه من کرد.

وی تصریح کرد: این اپلیکیشن جهت نصب بر روی گوشی های هوشمند هم اکنون از بازار قابل دانلود بوده و در مرحله اول و در حال حاضر 11 خدمت پرکاربرد شهرداری نیز در آن به راحت قابل دسترس است.

اسدپور در صفحه اصلی پرداخت عوارض خودرو، جستجوی متوفیان، سامانه تزپارک و ارومیه 137 و در لیست خدمات نیز ارسال الکترونیکی نامه به شهرداری، استعلام نقل و انتقال، استعلام بانک و ادارات، تور مجازی، نقشه شهر ارومیه و زیارت مجازی گلزار شهدای ارومیه را از جمله بخشهایی عنوان کرد که در این اپلیکیشن و در مرحله اول آمده است که بعدها به روزرسانی و خدمات متنوع تری نیز بر آن اضافه می شود.

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه در رابطه با پشتیبانی از خدمات الکترونیکی شهرداری خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند در ساعات اداری با شماره 33475914-044 داخلی 4425 تماس و یا از طریق سامانه مدیریت شهری 137 و داخلی 5 با کارشناسان این سازمان در ارتباط باشند تا به سوالات آنها پاسخ داده شده و ایرادات احتمالی موجود نیز در اسرع وقت رفع شود.

تعداد نمایش ها (956)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان