اخبار کل سازمان

راه اندازی سرویس IVR پرداخت تلفنی قبوض شهرداری ارومیه/خدمات غیرحضوری شهرداری از طریق سامانه 137 پشتیبانی می شود

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه خبر داد:

راه اندازی سرویس IVR پرداخت تلفنی قبوض شهرداری ارومیه/خدمات غیرحضوری شهرداری از طریق سامانه 137 پشتیبانی می شود

نویسنده: reza shokri/ﺳﻪشنبه, 21 بهمن,1399/دسته ها: اخبار, اخبار IT

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه؛ یاسر اسدپور گفت: سرویس IVR پرداخت تلفنی قبوض در سامانه ۱۳۷ شهرداری ارومیه راه اندازی شد.

وی افزود: از این پس شهروندان می توانند علاوه بر روش های غیرحضوری قبلی، از طریق تلفن ثابت قبوض خود را پرداخت کنند.

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه اظهار کرد: شهروندان با شماره گیری شماره ۱۳۷ شهرداری و سپس کد داخلی ۳ به طور مستقیم وارد مراحل پرداخت قبوض شده و بدون نیاز به اینترنت و گوشی هوشمند و با طی مراحل مربوطه می توانند نسبت به پرداخت قبوض خود اقدام کنند.

اسدپور بیان کرد: در این سیستم با وارد کردن شماره کارت بانکی و رمز دوم که قابلیت ارسال پیامکی رمز دوم پویا هم در نظر گرفته شده می توان پرداخت قبوض را انجام و کد رهگیری از سیستم دریافت کرد.
 
وی بیان کرد: همچنین شهروندان برای سهولت در استفاده از خدمات الکترونیکی می توانند با شماره گیری ۱۳۷ و سپس کد داخلی ۵ به طور مستقیم با پشتیبانی خدمات غیر حضوری سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه تماس و مشکلات خود را بیان کنند تا کارشناسان سازمان به سوالات شهروندان پاسخ دهند.

اسدپور تصریح کرد: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه تمامی تلاش خود را برای آسایش و رفاه شهروندان به کار بسته تا آنها بتوانند با آسانترین روش ها و به شیوه های مختلف نیازی به حضور در سطح شهر و شهرداری نداشته و امور خود را به صورت غیرحضوری پیگیری کنند.

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری با بیان اینکه شهروندان از چهار طریق می توانند تمامی مسائل و مشکلات خود در حوزه مدیریت شهری را پیگیری و نظرات و انتقادات خود را اعلام کنند، خاطرنشان کرد: برای این کار می توان از طریق ارسال پیامک به سامانه ۱۰۰۰۴۴۱۱۳۷ ، یا اپلیکیشن ارومیه ۱۳۷ ، یا وب سایت 137.urmia.ir و یا طی تماس تلفنی با شماره 137 تمامی موارد را اعلام و تا حصول نتیجه پیگیری کنند.

تعداد نمایش ها (815)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان