اخبار کل سازمان

راه اندازی نرم افزار رفاهی شهرداری ارومیه/ ثبت و صدور معرفی نامه استفاده از امکانات اسکان الکترونیکی شد

راه اندازی نرم افزار رفاهی شهرداری ارومیه/ ثبت و صدور معرفی نامه استفاده از امکانات اسکان الکترونیکی شد

نویسنده: reza shokri/دوشنبه, 02 خرداد,1401/دسته ها: اخبار, اخبار IT

رتبه بندی این مطلب:
3/7

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، یاسر اسدپور از طراحی و راه اندازی نرم افزار رفاهی شهرداری ارومیه خبر داد.

وی افزود: در این سامانه امکان ثبت و صدور معرفی نامه استفاده از اسکان برای تمامی کارکنان شهرداری امکانپذیر می شود و پرسنل می توانند از وضعیت رزرو مراکز اقامتی طرف قرارداد مطلع شوند.

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه ادامه داد:  همچنین امکان ثبت و نمایش لیست اقلام توزیع شده برای کارکنان نیز پیش بینی شده است.

اسدپور گفت: امکان بروز رسانی اطلاعات پرسنل مدیریت شهری با اتصال به سامانه پرسنلی از جمله مواردی است که در این سامانه وجود دارد.

وی با بیان اینکه این سامانه به صورت نرم افزار تحت وب و با دسترسی آسان و سریع برای پرسنل شهرداری آماده شده است، خاطرنشان کرد: کار طراحی و کدنویسی آن به پایان رسیده و اقدامات نهایی برای رونمایی از این نرم افزار در حال پیگیری است و به زودی شاهد راه اندازی و افتتاح آن خواهیم بود.

اسدپور تصریح کرد: براساس سیاست های کلی مدیریت شهری و تأکید شهردار محترم تمامی تلاش حوزه فناوری اطلاعات شهرداری در راستای رفاه و آسایش شهروندان و پرسنل شهرداری متمرکز  و بر این اساس توسعه خدمات الکترونیکی و غیرحضوری کردن فرآیندهای اداری و همچنین شفاف سازی در دستور کار قرار گرفته است.

تعداد نمایش ها (1123)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان