اخبار کل سازمان

روند صدور و ابلاغ رأی ماده صد تا پایان شهریورماه الکترونیکی می شود/ ضرورت ابلاغ حذف کاغذ از تمامی فرآیندهای اداری در شهرداری ارومیه

روند صدور و ابلاغ رأی ماده صد تا پایان شهریورماه الکترونیکی می شود/ ضرورت ابلاغ حذف کاغذ از تمامی فرآیندهای اداری در شهرداری ارومیه

نویسنده: reza shokri/دوشنبه, 10 مرداد,1401/دسته ها: اخبار, اخبار IT, مرداد

رتبه بندی این مطلب:
5/0

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه،جلسه ای مشترک بین سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات و اداره نظارت بر سیستم یکپارچه شهرسازی با شرکت صفا رایانه مبنی بر آپدیت نرم افزار شهرسازی برگزار و اعلام شد که سازمان فاوا در پشتیبانی شبکه و مباحث سخت افزاری در تعامل و همکاری کامل با این شرکت خواهد بود.

در این جلسه مقرر شد که بروزرسانی نرم افزار شهرسازی توسط شرکت صفارایانه تا مورخه 16 مردادماه 1401 انجام شود و اداره نظارت بر سیستم شهرسازی و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری در کنار شرکت برای انجام آن خواهند بود، همچنین در تداوم موضوعات مطرح شده برای جلسه مقرر شد در خصوص بررسی سامانه شاهکار بر روی سرور تستی توسط سازمان فاوا با هماهنگی اداره نظارت صورت پذیرد.

الکترونیکی شدن صدور و ابلاغ رأی ماده صد نیز از جمله موضوعات دیگری بود که مطرح شد. از این رو در بحث الکترونیکی شدن روند صدور و ابلاغ رأی ماده صد، تجهیزات سخت افزاری توسط سازمان فاوا و بحث نرم افزاری آن توسط اداره نظارت بر سیستم شهرسازی و نماینده شرکت صفارایانه حداکثر تا پایان شهریورماه آماده خواهد شد که در اختیار شهروندان قرار گیرد.

در این جلسه بحث شد که آمادگی سیستمی برای حذف امضا های دستی از فرایند دستور تهیه نقشه و صدور پروانه الکترونیکی هم اکنون وجود دارد و پیشنهاد شد در راستای حذف کاغذ در مناطق پنج گانه به تمامی مدیران ابلاغ شود تا تمامی امضاها به صورت الکترونیکی انجام پذیرد و همچنین گزارشات مربوط به اداره نظارت بر سیستم شهرسازی توسط شرکت و فرم گزارشات بررسی و پاسخگویی لازم برای موارد درخواستی از سوی شرکت صفارایانه صورت پذیرد.
در این جلسه اعلام شد شهرداری ارومیه برای جا اندازی موضوعات مطرح شده کاملاً پای کار است و بر مانیتورینگ تأکید شد و مطرح شد که  این مانیتورینگ در اختیار مدیریت شهری و اداره نظارت بر سیستم شهرسازی  باشد و در خصوص قرارداد زیر سیستم مانیتورینگ در مدت زمان یکماهه موضوع تعیین تکلیف شود.

یاسر اسدپور رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه در این نشست با بیان اینکه سازمان فاوا و اداره نظارت بر سیستم شهرسازی در جهت رفع ایرادات احتمالی کاملاً پای کار خواهند بود، اظهار کرد: هدفمان شفاف سازی جزئیات همکاری با نظر به پیشگیری از کندی امور مربوطه است.

شایان ذکر است در این جلسه وحید احمدی معاون مالی و اقتصادی شهرداری ارومیه نیز حضور یافت  و درباره موضوعات مالی و پرداخت های شرکت صفارایانه بحث و گفتگو شد.

تعداد نمایش ها (705)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان