اخبار کل سازمان

سامانه اطلاعات من راه اندازی و در اختیار پرسنل شهرداری ارومیه قرار گرفت

خدمتی دیگر از سازمان فاوا؛

سامانه اطلاعات من راه اندازی و در اختیار پرسنل شهرداری ارومیه قرار گرفت

نویسنده: مرتضی خوشبخت/چهارشنبه, 05 مهر,1402/دسته ها: اخبار, مهر

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، الکترونیکی و سیستمی کردن امور جز سیاست های اصلی شهرداری ارومیه در راستای نیل به اهداف از پیش تعیین شده در خصوص ایجاد شهر و شهرداری هوشمند است.

از این رو پروسه الکترونیکی کردن را در همه حوزه ها و به تدریج شاهد هستیم که یکی از این موضوعات سامانه تازه ارائه شده "اطلاعات من" است.

در این سامانه که به تازگی راه اندازی شده است، شامل اطلاعات شخصی هر فرد مربوط است.

این اطلاعات شامل مواردی همچون اموال در اختیار و نقل و انتقال آنها، حضور و غیاب، ورود و خروج، ماموریت های اداری، حکم کارگزینی و فیش حقوقی و دوره های آموزشی گذرانده است که به صورت سیستمی در اختیار پرسنل شهرداری ارومیه قرار گرفته است.

همچنین ابلاغ های صادره و ارزشیابی پرسنل از جمله تشویق و توبیخ نیز در این سامانه پیش بینی شده است.

پرسنل شهرداری ارومیه می توانند با نام کاربری اختصاصی خود وارد سامانه http://Sam.urmia.ir شده و به این موارد دسترسی داشته باشند.

با راه اندازی این سامانه علاوه بر فراهم کردن بستری مناسب برای دسترسی پرسنل به اطلاعات شخصی و پرسنلی خود در شهرداری ارومیه، تردد و یا مراجعت های مکرر آنها به معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی و حوزه های امور اداری و کارگزینی واحدهای تابعه شهرداری به طور محسوسی کاهش خواهد یافت.

گفتنی است سامانه اطلاعات من با همکاری نزدیک سازمان فاوا و مجموعه معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی تحقق یافته و عملیاتی شده است.

تعداد نمایش ها (605)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان