اخبار کل سازمان

سامانه شهروندسپاری منطقه یک به بهره برداری می رسد/ رضایتمندی و رفاه شهروندان مهمترین هدف از اجرای سامانه شهروندسپاری

شهردار منطقه یک ارومیه عنوان کرد:

سامانه شهروندسپاری منطقه یک به بهره برداری می رسد/ رضایتمندی و رفاه شهروندان مهمترین هدف از اجرای سامانه شهروندسپاری

نویسنده: reza shokri/چهارشنبه, 08 اردیبهشت,1400/دسته ها: اخبار, اردیبهشت

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات ارومیه،ابراهیم صفری با اشاره به ضرورت ارائه خدمات الکترونیکی در شهرداری های مناطق اظهار کرد:  در این راستا سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه سامانه شهروندسپاری منطقه یک شهرداری را طراحی، اجرا و به مرحله بهره برداری رسانده است.

وی افزود: به زودی شاهد افتتاح سامانه شهروندسپاری و استفاده الزام آور آحاد شهروندان ساکن در منطقه یک از خدمات غیرحضوری شهرداری خواهیم بود.

شهردار منطقه یک ارومیه بیان کرد: افتتاح این سامانه نقش مؤثری در کاهش مراجعه به شهرداری، کاهش تردد در سطح شهر و کاهش ترافیک، افزایش بهره وری ،کاهش احتمالی تخلفات و یا انحرافات، شفافیت در امور و رضایتمندی و رفاه بیش از پیش شهروندان دارد و شهرداری منطقه یک در حوزه خدماتی که در قالب سامانه شهروندسپاری ارائه می شود هیچگونه خدمات حضوری را ارائه نخواهد داد.

صفری ادامه داد: این سامانه که قبلا در این منطقه به صورت آزمایشی به دو صورت همزمان حضوری و غیرحضوری به ارائه خدمات می پرداخت، با افتتاح نهایی اش در روز پنج شنبه 9 اردیبهشت ماه 1400، شاهد ارائه خدمات حوزه شهرسازی همچون استعلامات بانک، ادارات و نقل و انتقال به صورت تماماً الکترونیکی و غیرحضوری خواهیم بود و برون سپاری عملی و الزام آور در ارائه خدمات شهرسازی محقق می شود.

وی خاطر نشان کرد: مدیریت منطقه یک در راستای سیاست های کلی شهرداری هوشمند شهرداری ارومیه، از الکترونیکی شدن فرآیندها و ارائه خدمات غیرحضوری حمایت کرده و به صورت همه جانبه از این موضوع پشتیبانی خواهد کرد

تعداد نمایش ها (771)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان