اخبار کل سازمان

شاهد تسریع در ارائه خدمات به صورت غیرحضوری هستیم/ ارومیه پیشتاز  در حوزه شهر هوشمند

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه:

شاهد تسریع در ارائه خدمات به صورت غیرحضوری هستیم/ ارومیه پیشتاز در حوزه شهر هوشمند

نویسنده: reza shokri/یکشنبه, 19 اردیبهشت,1400/دسته ها: اخبار, اردیبهشت

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

📌به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه؛ حسین بخشایشی در آیین رونمایی از سامانه شهروند سپاری منطقه یک شهری با بیان اینکه شهر ارومیه به عنوان پایلوت شهر هوشمند در بین 5 شهر کشور انتخاب شده، قابل تقدیر است، عنوان کرد:  شهر ارومیه پیش رو و پیش تاز در حوزه شهر هوشمند و شهرداری الکترونیک است. 

وی اظهار کرد: اخیراً،  با رونمایی از پروژه های فاخر سازمان فناوری اطلاعات شهرداری در صحن شورای اسلامی شهر ، شاهد ارایه 100 خدمت شهرداری ارومیه به صورت الکترونیکی هستیم.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه3 خرداد امسال، پروژه فیبر نوری شهرداری ارومیه به صورت عملیاتی افتتاح می شود، ابراز کرد:   با بهره برداری از این پروژه تمام دستگاه های خدمات رسان و به ویژه مردم می توانند از فیبر نوری شهرداری استفاده کنند. 

وی گفت:  با اجرای پروژه های فاخر در حوزه الکترونیک شهرداری ارومیه به ویژه در ایام مواجه با ویروس کرونا شاهد تسریع در ارایه خدمات به شهروندان بصورت غیر حضوری هستیم. 

بخشایشی ادامه داد:  شهرداری منطقه 5  به عنوان پایلوت اجرای سامانه شهروند سپاری انتخاب و وارد فاز اجرایی شد  و در حال حاضر 70 درصد کارهای مردم توسط سامانه شهروند سپاری انجام می شود و امید است در حوزه شهرسازی و صدور پروانه این مهم به صورت  100 درصدی  تحقق یابد .

وی اظهار کرد:   همچنان که رهبر معظم انقلاب سال ۱۴۰۰ را سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» نامگذاری کردند،  مدیریت شهری ارومیه  هم در جهت تولید و به ویژه در حوزه الکترونیک گام برداشته است.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه ابراز امیدوار کرد که سامانه شهروند سپاری علاوه بر شهرداری مناطق 1 و 5 در سه منطقه دیگر شهرداری ارومیه هم در آینده نزدیک راه اندازی شود تا شاهد رفاه و آسایش شهروندی در سطح شهر باشیم.

تعداد نمایش ها (833)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان