اخبار کل سازمان

لزوم اجرای  سامانه لاله های بهشتی شهرداری ارومیه در سایر شهرستان های کشور

مدیرکل فناوری اطلاعات بنیاد شهید کشور مطرح کرد؛

لزوم اجرای سامانه لاله های بهشتی شهرداری ارومیه در سایر شهرستان های کشور

نویسنده: reza shokri/ﺳﻪشنبه, 14 تیر,1401/دسته ها: اخبار, تیر

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

 به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، یاسر اسدپور طی جلسه ای با مدیرکل آمار فناوری اطلاعات بنیاد شهید کشور دیدار و گفتگو کرد.

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه در این دیدار توضیحاتی تفصیلی در خصوص سامانه لاله های بهشتی ارومیه ارائه کرد.

اسدپور تصریح کرد: سامانه لاله های بهشتی اولین و کاملترین سامانه شهدا در سطح کشور از لحاظ امکانات و استفاده از تکنولوژی های جدید و بروز است که به معرفی شهدا والامقام شهر ارومیه می پردازد.

وی ادامه داد: این سامانه تحت وب از طریق آدرس  Shahid.urmia.ir  قابل دسترسی است و  تمامی اطلاعات، تصاویر، ویدیو و ... شهدای مدفون در گلزار شهدا باغ رضوان آماده و  ارائه شده و با استفاده از این سامانه شهروندان می توانند در قالب تور مجازی و با کیفیت مناسب از هر نقطه کشور به زیارت مجازی شهدای مدفون در گلزار شهدای باغ رضوان ارومیه بروند.

کوروش محمدحسینی مدیرکل آمار و فناوری اطلاعات بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور نیز در این دیدار طی سخنانی خواستار اجرای این سامانه در سایر شهرستان های کشور شد.

شایان ذکر است این سامانه در دو فاز طراحی و به بهره برداری رسیده است که فاز اول آن در تاریخ نوزدهم اسفندماه 1399 و با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی و جمعی از مدیران کل استانی افتتاح شد که متعاقب این افتتاح، ی جلسه ای منجر به تجلیل معاونت سیاسی امنیتی استانداری آذربایجان غربی از سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه به همین مناسبت شد.

فاز دوم سامانه نیز در تاریخ بیست و سوم شهریورماه 1400 با حضور جمعی از اعضا شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری و مسئولانی از بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ارومیه به بهره برداری رسید.

سامانه لاله های بهشتی از سوی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه و با همکاری سازمان آرامستانهای شهرداری و بنیاد شهید و امور ایثارگران ارومیه طراحی و آماده شده است.

تعداد نمایش ها (559)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان