اخبار کل سازمان

مبارزه با فساد؛ با هوشمند سازی فرآیندها در شهرداری

شهردار ارومیه عنوان کرد:

مبارزه با فساد؛ با هوشمند سازی فرآیندها در شهرداری

نویسنده: reza shokri/شنبه, 11 اردیبهشت,1400/دسته ها: اخبار, اردیبهشت

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه؛ مجید آقازاده در آیین رونمایی از پروژه های فاخر سازمان فناوری اطلاعات شهرداری در صحن شورای اسلامی شهر ارومیه،  روز ملی شورا و روز جهانی کارگر را به تلاشگرن این عرصه تبریک گفت و از تلاش های آن ها در توسعه و آبادانی شهر تشکر کرد.

وی  همچنین از معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی و ریاست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه در جهت اجرا و پیاده سازی اهداف و برنامه ها در حوزه فناوری اطلاعات تشکر و قدردانی کرد.

شهردار ارومیه گفت: امیدوارم مقوله شهرداری  و شهر هوشمند را بر اساس آنچه که سازمان فناوری اطلاعات بر اجرای آن وعده داده در مدت زمان کم تحقق یافته و شاهد عملیاتی شدن کامل هدفگذاری ها در این حوزه باشیم.

آقازاده عنوان کرد: یکی از بهترین راهکارهای مبارزه با فساد و تخلفات؛ هوشمند سازی فرآیندها در شهرداری است  و امید است با تحقق شهرداری هوشمند؛ این مهم یاریگر مدیریت شهری باشد.

گفتنی است طی روزهای آینده نیز سامانه شهروندسپاری شهرداری منطقه یک نیز در راستای توسعه خدمات الکترونیکی و شهرداری هوشمند مورد بهره برداری قرار می گیرد.
 

تعداد نمایش ها (884)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان