اخبار کل سازمان

معاون نرم افزار و هوشمندسازی سازمان فاوا شهرداری ارومیه معارفه شد

معاون نرم افزار و هوشمندسازی سازمان فاوا شهرداری ارومیه معارفه شد

نویسنده: reza shokri/ﺳﻪشنبه, 21 تیر,1401/دسته ها: اخبار, تیر

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، با حضور ریاست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، معاون زیرساخت و شبکه و همچنین روسای واحدهای این سازمان مراسم معارفه کرم بیگ زاده به عنوان معاون نرم افزار و هوشمندسازی سازمان فاوا برگزار شد.

بیگ زاده پیش از این رییس اداره نرم افزار این سازمان بود.

یاسر اسدپور رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات طی سخنانی در این مراسم معارفه، ضمن تبریک این انتصاب خواستار جدیت در امور محوله و پیشبرد اهداف و شرح وظایف معاونت نرم افزار و هوشمندسازی شد.

وی با تاکید بر ظرفیت های سازمان فاوا در حوزه نیروهای متخصص و باتجربه ادامه داد: پرسنل سازمان فاوا طی سالیان گذشته در اثر تلاش و کوشش همراه با تعهد، تجربه و تخصص به حدی از توانمندی رسیده اند که نیازی به استفاده از ظرفیت های برون سازمانی در انتصابات آن نباشد.

اسدپور تصریح کرد: ضمن آرزوی موفقیت برای معاون جدید سازمان، امیدوارم با همکاری تمامی واحدها و ادارات تابعه فاوا و ایجاد تعامل بین بخشی مستحکم بتوانیم در راستای اهداف تعیین شده برای آینده گامهای راسخ و استواری را برداریم.

وی تاکید کرد: یکی از وظایف اصلی معاونت نرم افزار و هوشمندسازی در سال ۱۴۰۱ یکپارچه سازی سیستم های نرم افزاری و پیاده سازی ارتباطات هوشمند بین سامانه ها است که در نتیجه منجر به کنترل های داخلی هوشمند و صرفه جویی در هزینه ها و ارائه خدمات غیر حضوری مطلوب به شهروندان خواهد شد.

تعداد نمایش ها (629)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان