اخبار کل سازمان

هشتمین نشست کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند کلانشهرها برگزار شد/ تشکیل کمیته مشترک سازمان های فاوا کلانشهرها با دفتر تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری ها

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه:

هشتمین نشست کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند کلانشهرها برگزار شد/ تشکیل کمیته مشترک سازمان های فاوا کلانشهرها با دفتر تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری ها

نویسنده: reza shokri/چهارشنبه, 29 اردیبهشت,1400/دسته ها: اخبار, اردیبهشت

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، هشتمین نشست کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند کلانشهرها در تاریخ  29 اردیبهشت ماه به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

در این نشست مجازی که با حضور معاون عمران و توسعه امور شهری  روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، مدیرکل تحول اداری و فناوری اطلاعات کلانشهرهای کشور و مدیران فاوای کلانشهرها برگزار شد یاسر اسدپور رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه نیز حضور داشته و به ایراد سخنرانی پرداخت.

یاسر اسدپور در این نشست بر ضرورت حمایت از نیروهای متخصص حوزه فناوری اطلاعات در ساختار جدید ابلاغی وزارت کشور تأکید کرده و مباحث مرتبط با سختی کار و حق تخصصی برای کارشناسان فناوری اطلاعات کلانشهرها را از اولویت های قابل توجه برشمرد.

وی ادامه داد: تبدیل وضعیت نیروهای متخصص حوزه فناوری اطلاعات با توجه به موضوعات پدافند غیرعامل باید مورد توجه قرار گیرد که این مهم با تأیید معاون وزیر کشور در دستور کار دفتر تحول اداری کلانشهرهای کشور قرار گرفت.

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه همچنین از مورد بررسی قرار گرفتن مباحث مربوط به سامانه ساخت و ساز خبر داد و افزود: این موضوع با نظر مساعد معاون وزیر کشور برای بررسی کارشناسی به کمیته های تخصصی ارجاع داده شد.

به گفته اسدپور همچنین ساز و کار خدمات پاسخگوی متمرکز و سامانه های فوریت شهری مورد بررسی و تأیید قرار گرفته و به کمیته مربوطه در وزارت کشور ارسال شد.

وی ادامه داد: مهدی جمالی نژاد معاون عمرانی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری ها نیز دستور تشکیل کمیته ویژه سازمان فناوری اطلاعات کلانشهرها با مدیریت تحول اداری و فناوری اطلاعات شهرداری ها جهت بررسی دقیق تر موضوعات کارشناسی را صادر کرد.

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: دراین نشست مجازی مدیران فاوای کلانشهرها به ارائه نقطه نظرات خود در رابطه خدمات الکترونیکی، شهر و شهرداری هوشمند و توسعه شهری و فناوری اطلاعات مطرح و به بحث و تبادل نظر در خصوص موضوع نشست مجازی پرداختند.

تعداد نمایش ها (926)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان