اخبار کل سازمان

هموار شدن دستیابی به شهر هوشمند، نیازمند تغییر نگاه مدیریتی در شهر/ شهرداری الکترونیک با توسعه زیرساخت و بسیج امکانات محقق می شود

هموار شدن دستیابی به شهر هوشمند، نیازمند تغییر نگاه مدیریتی در شهر/ شهرداری الکترونیک با توسعه زیرساخت و بسیج امکانات محقق می شود

رییس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر ارومیه عنوان کرد:

نویسنده: reza shokri/یکشنبه, 14 آذر,1400/دسته ها: اخبار, اخبار IT

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، حسین پناهی در جلسه کمیته شهر هوشمند اظهار کرد: از روسای قبلی و پرسنل مرکز پژوهشها به خاطر تشکیل و پیشبرد کمیته شهر هوشمند تقدیر و تشکر می کنم.

وی افزود: درصدد تقویت کمیته شهر هوشمند در راستای اهداف مرکز پژوهش ها و شهر هستیم و اصلی ترین هدف مرکز پژوهش ها حرکت در راستای شعار سال مقام معظم رهبری است.

رییس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به عقد تفاهم نامه شش‌جانبه بین مرکز پژوهشهای شورای شهر، شهرداری ارومیه، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی، پارک علم و فناوری استان، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان و شتاب دهنده آرکاپ گفت: با عقد این تفاهم نامه شعار سال رهبری بیش از پیش تحقق خواهد یافت.

پناهی تصریح کرد: برای دستیابی به شهر هوشمند نیازمند هم افزایی و همپوشانی فنی بین دستگاهها و مجموعه های مختلف هستیم.

وی عنوان کرد: یکی از موارد مورد غفلت در شهر هوشمند، بسیج منابع و امکانات است که می‌توان با تجمیع قدرت فنی و امکانات ادارات شهر به توسعه زیر ساخت و اجرایی شدن شهرداری الکترونیک کمک کرد.

پناهی ادامه داد: تغییر نگاه مدیریتی شهر، راه رسیدن به شهر هوشمند و خلاق را هموارتر کرده است. 

رییس مرکز مطالعات  و پژوهش های شورای اسلامی شهر ارومیه خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم از ظرفیت نخبگان استفاده کنیم، می‌توانیم وضعیت و کیفیت خدمات شهری را در راستای نیازهای شهروندان تقویت کنیم.

تعداد نمایش ها (514)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان