اخبار کل سازمان

وضعیت نگران کننده کرونا در ارومیه و ضرورت استفاده عموم از اپلیکیشن آرامستان شهرداری

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تشریح کرد:

وضعیت نگران کننده کرونا در ارومیه و ضرورت استفاده عموم از اپلیکیشن آرامستان شهرداری

نویسنده: روابط عمومی/پنجشنبه, 01 آبان,1399/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه؛ یاسر اسدپور با اشاره به وضعیت بسیار نگران کننده شیوع کرونا و افزایش روند ابتلا و فوت بیماران گفت : بنابر ممنوعیت های اعلام شده در خصوص عدم ورود به باغ رضوان، شهروندان می توانند از اپلیکیشن آرامستان سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه به عنوان گزینه جایگزین استفاده کنند.

وی افزود : این اپلیکیشن با قابلیت جستجوی تمامی قبور مورد نظر، امکان زیارت مجازی و قرائت فاتحه و آیاتی از قرآن کریم را فراهم می آورد.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه افزود: افرادی که از این اپلیکیشن استفاده می کنند با اعلام نام متوفی می توانند به صورت مجازی به محل مزار وی بر اساس کروکی موجود دست پیدا کنند که از طریق نرم افزار، سنگ قبری نیز به صورت نمادین در صفحه رایانه و یا گوشی تلفن همراه نشان داده می شود.

اسدپور تاکید کرد: خدمات ارائه شده سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه از سویی منطبق بر سیاست های شهر هوشمند و از سویی دیگر عامل پیشگیری از شیوع کرونا می تواند باشد که ضروری است در کانون توجه رسانه ها و شهروندان قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند اپلیکیشن مربوطه را از کافه بازار دانلود و بر روی گوشی‌های همراه خود نصب و یا از طریق سایت khedmat.urmia.ir اقدام کنند.

تعداد نمایش ها (872)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان