اخبار کل سازمان

پیام تبریک رییس سازمان فاوا به مناسبت روز شهرداری ها و دهیاری ها

پیام تبریک رییس سازمان فاوا به مناسبت روز شهرداری ها و دهیاری ها

نویسنده: reza shokri/ﺳﻪشنبه, 14 تیر,1401/دسته ها: اخبار کوتاه, تیر

رتبه بندی این مطلب:
1/0

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه به مناسبت روز شهرداری ها و دهیاری ها پیامی صادر کرد. در این پیام آمده است:

بسمه تعالی

چهاردهم تیرماه به عنوان روز شهرداری ها و دهیاری نامگذاری و فرصتی برای یادآوری زحمات و تلاش های شبانه روزی و بی وقفه کسانی است که برای آبادانی و اعتلای ایران اسلامی مجاهدانه می کوشند.

شهرداری ها به عنوان مجموعه ای خدمتگذار با خدمات بسیاری که ارائه می دهند طبق فرمایش مقام معظم رهبری باید روحیه خدمتگذاری را ارتقا و در راستای منویات رهبر معظم انقلاب تلاش حداکثری داشته باشند.

با تحولات دهه های اخیر و حرکت جهانی به سمت شهرهای هوشمند، شهرداری ها نیز سیاست های خود را منطبق با این اصل مهم کرده و در راستای رفاه و آرامش حداکثری شهروندان با استفاده از توسعه خدمات الکترونیکی و هوشمندسازی فرآیندها تلاش می کنند.

بسیار خرسندیم در شهرداری ارومیه نیز طبق سیاست های کلی مدیریت شهری، تأکیدات شهردار محترم و تلاش های شبانه روزی همکاران حوزه فناوری اطلاعات در راستای کسب رضایتمندی مردم، شفافیت در امور و سیستمی کردن تمامی فرآیندهای قابل انجام به سمت شهر و شهرداری هوشمند در حرکت هستیم و ان شاء الله بتوانیم با تقویت روحیه خدمتگذاری در خدمت شهر، شهروندان و همکاران شهرداری باشیم.

اینجانب این روز را بر تمامی تلاشگران عرصه مدیریت شهری تبریک و تهنیت گفته و آرزوی موفقیت و بهروزی برای همه افرادی داریم که در راه خدمت به شهروندان شبانه روزی تلاش می کنند.

یاسر اسدپور
رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه

تعداد نمایش ها (488)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان