اخبار کل سازمان

یکپارچه سازی چارت سازمان های فناوری اطلاعات کشور پیگیری شود

رییس کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند کلانشهرها:

یکپارچه سازی چارت سازمان های فناوری اطلاعات کشور پیگیری شود

نویسنده: مرتضی خوشبخت/پنجشنبه, 30 شهریور,1402/دسته ها: اخبار, شهریور

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، نشست تخصصی و آنلاین کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند مجمع شهرداران کلانشهرهای کشور با محوریت ارائه گزارش از سوی کمیته های این کمیسیون، بررسی نظام انگیزشی و مدل های مالی بانک شهر برگزار شد.

در این نشست تخصصی یاسر اسدپور طی سخنانی بر تدوین نظام انگیزشی در سازمان های فناوری اطلاعات شهرداری ها تأکید کرد.

وی در این راستا گفت: این موضوع باید بررسی و از طریق مجمع کلانشهرها به شهرداری ها ابلاغ شود تا زحمات کارشناسان فاوا در مدیریت شهری دیده شده و ارج نهاده شود.

رییس کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند کلانشهرهای کشور تصریح کرد: یکپارچه سازی چارت سازمان های فاوا یکی از موضوعاتی است که باید به نظر مشترک رسیده و از طریق مجمع کلانشهرها و سازمان شهرداری ها پیگیری کنیم.

وی همچنین اشاره ای نیز به خدمات نوین بانک شهر و اقدامات این مجموعه در راستای توسعه اینگونه خدمات داشت.

اسدپور با بیان اینکه از طرف شهرداری ها گرچه انتقاداتی در خصوص مدل های مالی بانک شهر وجود دارد و در گذشته یکسری مشکلات وجود داشت اما شاهد تحول در بانک شهر برای ارائه خدمات هستیم و در خصوص تحویل وب سرویس ها اعلام آمادگی کرده اند و به ارومیه نیز تحویل داده اند.

وی حملات سایبری را یکی از مهمترین مشکلات سازمان ها و نهادها عنوان کرد و به مشکلات به وجود برای دو مجموعه بزرگ کشور نیز اشاره ای داشت و از کمیته زیر ساخت و امنیت خواست که مباحث سایبری و امنیت اطلاعات با جدیت در کلانشهرها پیگیری و بررسی شود.

اسدپور اعلام کرد: طی ماه های آینده در تهران بطور متمرکز با هماهنگی افتای ریاست جمهوری دوره تخصصی امنیت سایبری برای نیروهای حوزه مرکز داده و شبکه فاوای کلانشهرها برگزار خواهد شد.

وی همچنین در ادامه گفت: باید با تعامل و هماهنگی از وب سرویس ها و سامانه های سایر نهادهای مرتبط با شهرداری ها برای رفاه حال شهروندان بهره جست.

تعداد نمایش ها (716)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان