اخبار فناوری IT

آمازون می‌خواهد تا پایان 2022 تحویل آزمایشی کالا با پهپاد را آغاز کند

آمازون می‌خواهد تا پایان 2022 تحویل آزمایشی کالا با پهپاد را آغاز کند

نویسنده: reza shokri/چهارشنبه, 25 خرداد,1401/دسته ها: اخبار IT

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

آمازون می‌گوید آن‌ها مشغول توسعه فناوری اجتناب از موانع هستند که در زمین و هوا به کار گرفته خواهد شد. به‌علاوه، این شرکت می‌خواهند پهپادهای خود را برای پرواز در ورای میدان دید (BVLOS) آماده کند. این اصطلاح به فناوری اشاره دارد که اجازه می‌دهد پهپاد در خارج از میدان دید خلبان پرواز کند.

با این حال، آمازون ابتدا باید از اداره هوانوردی مجوز بگیرد. «اَو ریچورا زامیت»، سخنگوی این شرکت در ایمیلی در این باره می‌گوید: «در خصوص تاییدیه‌های بعدی، FAA برنامه‌های ما را بررسی خواهد کرد و تایید می‌کند که عملیات مورد نظر ما در لاکفورد مطابق با قانون ملی محیط زیست است.» با این حال، اداره هوانوردی فعلا از اظهارنظر در این باره خودداری کرده و می‌گوید درباره مجوزهای در دست بررسی صحبت نمی‌کند.

جف بزوس اولین بار در سال 2013 از این پروژه رونمایی کرد. با این حال، در سال 2019 پیش‌نمایشی از بازطراحی پهپادهای پرایم ایر منتشر شد که امکان پرواز عمودی را نشان می‌داد. مشکلات مختلف در توسعه این فناوری باعث شد این شرکت نتواند پس از گذشت سال‌ها تحویل کالا با پهپاد را آغاز کند. حالا باید منتظر باشیم تا ببینیم امسال بالاخره چه سرنوشتی برای این پروژه رقم خواهد خورد.

تعداد نمایش ها (384)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان