اخبار فناوری IT

از صدور بلیت الکترونیکی بازیهای والیبال بر مبنای کارت واکسیناسیون استقبال می کنیم/ تلاش برای گسترش خدمات الکترونیکی در تمامی زمینه ها

از صدور بلیت الکترونیکی بازیهای والیبال بر مبنای کارت واکسیناسیون استقبال می کنیم/ تلاش برای گسترش خدمات الکترونیکی در تمامی زمینه ها

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه:

نویسنده: reza shokri/ﺳﻪشنبه, 25 آبان,1400/دسته ها: اخبار, اخبار IT

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، یاسر اسدپور در جلسه ای که با حضور مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه برگزار شد و با توجه به مباحثی در خصوص الکترونیکی شدن فروش بلیت بازیهای والیبال گفت: آمادگی کامل برای این کار را داشته و زیرساخت های لازم نیز در این راستا موجود است.

وی افزود: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه از الکترونیکی کردن صدور فروش بلیت و ورود هواداران به سالن والیبال بر اساس کارت الکترونیکی واکسیناسیون استقبال می کند.

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه گفت:  تجربه صدور الکترونیکی بلیت در مسابقات جهانی والیبال که به میزبانی ارومیه  برگزار شد، از سوی مدیریت شهری آسیب شناسی شده و کمک شایانی نیز برای ادامه مسیر خواهد کرد.

وی ادامه داد: تجربه برگزاری مسابقات جهانی والیبال کمک شایانی به ما در تسهیل و تسریع عملیاتی کردن بلیت فروشی الکترونیکی بر مبنای کارت واکسیناسیون خواهد کرد.

اسدپور بابیان اینکه شهر ارومیه جزو ۵ شهر پایلوت هوشمند کشور است، تصریح کرد: در راستای تدوام و گسترش ارائه خدمات الکترونیکی به شهروندان  مجدانه تلاش می کنیم تا حضور هواداران در سالن شش هزار نفری غدیر با زیر ساخت الکترونیکی و تسهیل مراحل آن فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه والیبال در قلب مردم ارومیه جای دارد و به صورت حرفه ای توسط شهرداری حمایت می شود، عنوان کرد: انجام اقداماتی مثل بلیت فروشی و تشکیل کانون هواداران والیبال نیز باید حرفه ای و به صورت شایسته دنبال شود.

در این دیدار  مقرر شد از سالن شش هزار نفری غدیر برای روند فرآیند و ایجاد زیرساخت های بلیت فروشی الکترونیکی بازدید میدانی صورت گیرد.

تعداد نمایش ها (734)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان