اخبار فناوری IT

اضافه شدن خدمات جدید به پروفایل شهروندی شهرداری/ سازمان فاوا در راستای شفافیت و رفاه مردم حرکت می کند

اضافه شدن خدمات جدید به پروفایل شهروندی شهرداری/ سازمان فاوا در راستای شفافیت و رفاه مردم حرکت می کند

رییس سازمان فناوری اطلاعات شهرداری ارومیه خبر داد:

نویسنده: reza shokri/شنبه, 08 آبان,1400/دسته ها: اخبار, اخبار IT

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، یاسر اسدپور اظهار کرد: شهروندان ارومیه ای می توانند با سرویس های شهرسازی و سامانه مصوبات شورا خدمات جدیدی از پروفایل شهروندی شهرداری ارومیه( ارومیه من) را دریافت کنند.

وی افزود: شهروندان می توانند در سرویس شهرسازی با وارد کردن کد نوسازی نسبت به مشاهده مشخصات ملک و همچنین پرداخت عوارض نوسازی اقدام کنند.

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه گفت:  از طریق این خدمت، اعضا شورای شهر  می توانند به تمامی مصوبات عمومی شورای اسلامی شهر از نخستین دوره تاکنون بدون محدودیت زمانی و مکانی دسترسی داشته و به صورت تفکیک یافته و بر اساس دوره و کمیسیون های شورای اسلامی شهر آنها را مشاهده کنند.

اسدپور ادامه داد: این خدمات هم اکنون در اپلیکیشن ارومیه من قابل دریافت هستند و شهروندان می توانند از آن بهره مند شوند.

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه با تأکید بر شعار یک شهر یک اپلیکیشن  و اینکه قبل از این اپلیکیشن های مختلفی در راستای خدمات شهرداری وجود داشت، عنوان کرد: در راستای رفاه شهروندان و یکپارچه سازی ارائه سرویس های شهروندی، سازمان فاوا تمامی خدمات غیر حضوری را در قالب یک اپلیکیشن واحد بنام "ارومیه من" ارائه می دهد.

اسدپور تصریح کرد: این اپلیکیشن از بازار قابل دانلود  و هم از طریق my.urmia.ir در دسترس است و هر ماه نیز سرویس های جدید به ارومیه من اضافه خواهد شد.

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: همچنین پیش از  این خدماتی همچون عوارض خودرو، شورای اسلامی شهر، سامانه استعداد یابی والیبال، خدمات آرامستان، سامانه 137و پارک حاشیه ایی از طریق سایت ارومیه من به آدرس my.urmia.ir قابل دسترس بود.

تعداد نمایش ها (766)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان