اخبار فناوری IT

امکان اجرای سامانه جامع فضای سبز در شهرداری ارومیه بررسی شد

امکان اجرای سامانه جامع فضای سبز در شهرداری ارومیه بررسی شد

طی جلسه ای مشترک با شهرداری مشهد؛

نویسنده: مرتضی خوشبخت/یکشنبه, 01 مرداد,1402/دسته ها: اخبار, مرداد

رتبه بندی این مطلب:
5/0

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، با توجه به دستور شهردار ارومیه در خصوص هوشمندسازی و سیستمی شدن امور در حوزه فضای سبز  و بنا بر پیگیری های ریاست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری جلسه ای در این راستا برگزار شد.

این جلسه به صورت ویدیوکنفرانس با شهرداری مشهد(با توجه به پیشرو بودن شهرداری مشهد در سطح کشور در این حوزه) و جهت استفاده از تجربیات آن مجموعه و اطلاع از آخرین اقداماتشان و با حضور یاسر اسدپور ریاست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه و کارشناسان این حوزه، معاون نرم افزار سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد و کارشناسان این حوزه و همچنین نمایندگانی از سازمان فضای سبز شهری شهرداری ارومیه ترتیب یافته بود.

در این نشست مجازی دمو سامانه جامع فضای سبز شهرداری مشهد به صورت تفصیلی انجام و کارشناسان فاوای مشهد به سوالات و نکته نظرات حاضرین در جلسه پاسخ های لازم را ارائه دادند.

بحث و گفتگو در خصوص الکترونیکی شدن امور در حوزه فضای سبز با هدف حذف مراجعه شهروندان به شهرداری، هوشمندسازی در حوزه نظارت بر پیمانکاران و صورت وضایع مربوطه، الکترونیکی شدن فرآیندهای مربوط به کمیسیون ماده ۷ و ۷۷ و اتصال سامانه جامع فضای سبز به سامانه شهرسازی شهرداری از جمله موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

تعداد نمایش ها (564)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان