اخبار فناوری IT

اولین جلسه کارگروه تخصصی فناوری اطلاعات با حضور مدیرکل فناوری اطلاعات و امنیت استانداری و مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان  و مدیرعامل و کارشناسان سازمان فاوا با رویکرد شهر هوشمند تشکیل گردید

اولین جلسه کارگروه تخصصی فناوری اطلاعات با حضور مدیرکل فناوری اطلاعات و امنیت استانداری و مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و مدیرعامل و کارشناسان سازمان فاوا با رویکرد شهر هوشمند تشکیل گردید

در این جلسه که به میزبانی سازمان فاوا برگزار گردید در خصوص بررسی راهکارهای هوشمند سازی خدمات شهری ارومیه بحث و تبادل نظر گردید .

نویسنده: Anonym/پنجشنبه, 06 مهر,1396/دسته ها: اخبار, اخبار IT

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
اولین جلسه کارگروه تخصصی فناوری اطلاعات با رویکرد شهر هوشمند تشکیل گردید
به گزارش روابط عمومی سازمان فاوا جلسه کارگروه تخصصی فناوری اطلاعات و بررسی راهکارهای هوشمند سازی خدمات شهری ارومیه با حضور مدیرکل فناوری اطلاعات و امنیت استانداری، مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان و مدیرعامل و کارشناسان سازمان فناوری اطلاعات شهرداری ارومیه در محل سالن جلسات سازمان فاوا برگزار گردید.
در ابتدای جلسه مهندس اسدپور مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری ارومیه ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و خوشامدگویی به میهمانان، با اشاره به ضرورت تبیین برنامه های راهبردی در زمینه شهرالکترونیک پیشنهاد تدوین سند راهبردی شهر هوشمند و استفاده از ظرفیت هیئت های علمی دانشگاه ها و نخبگان بومی را مطرح نمود.
وی با تاکید بر لزوم توجه به زیرساخت های موجود و داشتن رویکرد علمی جهت نیل به حمل و نقل هوشمند، شهروند هوشمند، سلامت هوشمند و ساختمان های هوشمند افزود ؛ امیدواریم با حمایت های وزارت فناوری اطلاعات، استانداری آذربایجان غربی و مجموعه مدیریت شهری بتوانیم آیین نامه جامعی که تدوین خواهد شد را اجرائی نماییم.
در ادامه مهندس مصطفوی مدیرکل فناوری اطلاعات و امنیت استانداری با ابراز خرسندی از فعالیت های انجام یافته توسط سازمان فاوا شهرداری ارومیه تاکید کرد باید تعامل پایداری بین سازمان ها و شرکت های دانش محور فعال در حوزه فناوری اطلاعات ایجاد پذیرد وی همچنین برگزاری جلسات مستمر شهر هوشمند و برگزاری همایش ها و انتشار فراخوان جهت جذب شرکت های فعال دانش بنیان و استفاده از ظرفیت های حداکثری این شرکت ها را راهکاری عملیاتی در جهت پیشبرد اهداف این کارگروه دانست.
همچنین مهندس جلیلی نژاد مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان نیز با تاکید بر بهرمندی از شرکت های کلان و موفق کشور در زمینه های آی تی ، یکی از راهکارهای توسعه شهر به مسیر هوشمند سازی را تعامل دوطرفه و مستمر با این شرکت ها دانست.
در ادامه حاضرین در جلسه به ارائه شرح مختصری از اقدامات و موضوعات در جلسات بعد پرداخته و نسبت به برگزاری جلسات این کارگروه به صورت منظم در آینده بحث و تبادل نظر گردید.

تعداد نمایش ها (1569)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان