اخبار فناوری IT

اولین رویداد استارتاپی شهر هوشمند برگزار می‌شود/ امکانپذیر شدن جذب سرمایه‌گذار برای طرح‌های برتر

اولین رویداد استارتاپی شهر هوشمند برگزار می‌شود/ امکانپذیر شدن جذب سرمایه‌گذار برای طرح‌های برتر

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه:

نویسنده: reza shokri/ﺳﻪشنبه, 30 آذر,1400/دسته ها: اخبار, cinnotech

رتبه بندی این مطلب:
5/0

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، یاسر اسدپور از برگزاری اولین رویداد استارتاپی شهر هوشمند در ارومیه خبر داد.

وی افزود: این رویداد با اهداف کارآفرینی، توسعه نوآوری و حمایت از ایده‌های برتر در جهت تجاری‌سازی در تاریخ ۲۲ دی ماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

اسدپور ادامه داد: این رویداد با محوریت شهر هوشمند در شش حوزه "شهروند هوشمند"، "اقتصاد هوشمند"، "جابجایی هوشمند"، "زندگی هوشمند و مدیریت پسماند و محیط‌زیست هوشمند"،  "شهرداری الکترونیک" و "حکمروایی هوشمند" پیش‌بینی‌شده است.

وی هدف از رویداد را جذب طرح‌ها و ایده‌های مختلف جهت دستیابی به راه‌حلی برای رفع مشکلات و چالش‌های حوزه‌های مختلف شهرداری ارومیه دانست.

اسدپور با بیان اینکه داوری آثار بعد از جذب طرح‌ها آغاز می‌شود، تصریح کرد: تیم داوری از بین طرح‌ها، در هر محور طرح‌های برتر را انتخاب می‌کند و با توجه به مشارکت شتاب‌دهنده آرکاپ در این رویداد امکان جذب سرمایه‌گذار برای طرح برتر نیز وجود دارد.

وی در خصوص هدف و نحوه برگزاری آن تأکید کرد: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه با همکاری شتاب‌دهنده آرکاپ و با حمایت پارک علم و فناوری، مراکز رشد، دانشگاهها و سازمانهای دولتی و خصوصی استان، با هدف ارتقای اکوسیستم کارآفرینی و نوآوری استان، استفاده از پتانسیل نیروهای بومی و اشتغال‌زایی و کارآفرینی در استان و نیز با توجه به اینکه شهر ارومیه به عنوان پایلوت شهر هوشمند در بین شهرهای کشور انتخاب شده است، برای اولین بار رویداد با محوریت شهر هوشمند با نام «‌‌اولین رویداد استارتاپی شهر ‌هوشمند با برند ‌CINNOTECH‌» را برنامه‌ریزی کرده است.

اسدپور گفت: با توجه به همکاری شتاب‌دهنده آرکاپ در این رویداد، تیم‌های منتخب وارد فرآیند شتاب دهی، سرمایه‌گذاری و تجاری‌سازی خواهند شد.

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه از علاقه‌مندان خواست جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت این سازمان به آدرس fava.urmia.ir و یا سایت شتاب‌دهنده آرکاپ arc-up.ir مراجعه کنند.

شایان ذکر است؛ پیش از این رویداد reverse pitch (اعلام نیاز فناورانه) در همین راستا با حضور 10 سازمان از شهرداری از جمله سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه و سایر سازمان‌های دولتی، خصوصی و صنایع استان، تیم‌های استارت آپی، فناور و دانش‌بنیان در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی برگزار شده بود.

در این رویداد سازمان‌های شهرداری چالش‌های مختلف را به تیم‌های استارتاپی ارائه داده است.

تعداد نمایش ها (483)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان