اخبار فناوری IT

برگزاری اولین جلسه رسمی مدیرعامل جدید فاوا با رابطین IT مناطق و سازمانهای تابعه شهرداری

برگزاری اولین جلسه رسمی مدیرعامل جدید فاوا با رابطین IT مناطق و سازمانهای تابعه شهرداری

نویسنده: Anonym/چهارشنبه, 08 بهمن,1393/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
جلسه با تلاوت آياتي از كلام اله مجيد شروع شد.آقاي مهندس اسدپور ضمن خوش آمدگويي به همكاران ، هدف از تشكيل اولين جلسه را آشنايي بيشتر همكاران it – بيان ديدگاه ها و نظرات آنها –طرح مشكلات it مناطق و سازمان ها و همچنين همگرائي بيشتر كارشناسان it برشمرد.مدير عامل فاوا مشكل اصلي در زمينه it را نبود ديتاي يكپارچه در شهرداري دانستند و اشاره به 19 خدمت الكترونيكي موجود در شهرداري كردند و افزودند از تعداد محدودي از اين خدمات استفاده بهينه و موثري مي شود تا به شهرداري الكترونيك نرسيم به شهر الكترونيك دست نخواهيم يافت.

ايشان خواستار تبادل نظر همكاران در طي جلسه شدند و افزودند شنيدن نظرات و پيشنهادات همكاران مبناي برنامه ريزي هاي بعدي ما خواهد بود.

مهندس اسدپور از تبيين نظام انگيزشي نيروهاي it شهرداري در آينده اي نزديك خبر داد و افزود تشويق و تقدير باعث افزايش انگيزه كاري و بازدهي بيشتر خواهد شد.

در طول جلسه تك تك همكاران مشكلات it مربوط به سازمان يا منطقه خود را مطرح كردند و راه كار هاي لازم از سوي مسئولين فاوا مقرر شد.

در پايان جلسه آقاي اسدپور طي سخناني توهين به ساحت مقدس رسول الله را محكوم كردند.

دیدار مدیرعامل فاوا با رابطین IT از این پس اولین دوشنبه هر ماه راس ساعت 13 بعدازظهر در سالن جلسات شهرداری منطقه 3 برگزار خواهد شد.

تعداد نمایش ها (3116)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان