اخبار فناوری IT

برگزاری سومین جلسه کمیته مشارکت و درآمدپایدار کمیسیون فناوری اطلاعات کلانشهرها

برگزاری سومین جلسه کمیته مشارکت و درآمدپایدار کمیسیون فناوری اطلاعات کلانشهرها

نویسنده: reza shokri/ﺳﻪشنبه, 27 اردیبهشت,1401/دسته ها: اخبار, اخبار IT

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، سومین جلسه کمیته مشارکت و کسب درآمدهای پایدار کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند شهرداری های کلانشهرهای کشور به میزبانی سازمان فاوای قزوین برگزار شد.

این نشست تخصصی به صورت مجازی و ویدیوکنفرانس و با حضور کارشناسان سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه ترتیب یافته بود.

در سومین جلسه مجازی ، دبیرخانه کمیته مشارکت و کسب درآمدهای پایدار خواستار بررسی و معرفی منابع درآمدی جدید توسط سازمان های فاوای کلانشهرها شد.

 این جلسه به‌ منظور تبادل افکار و تجربیات شهرداری‌ها جهت زمینه‌یابی قانونی برای تأمین بخش عمده‌ای از درآمدهای پایدار شهرداری از طریق معرفی منابع جدید و سرمایه‌گذاری پایدار ترتیب یافته بود.

 در این جلسه اعضا شرکت‌کننده به موضوعاتی مانند توجه و نگرش مثبت بر پایدارسازی درآمد شهرداری‌ها با بهره‌گیری از ظرفیت‌های بالقوه اشاره و عنوان کردند که از طریق کاربست تصمیمات درست در جهت نیل به اهداف عالی مدیریت شهری، می‌توان در مسیر عمران و آبادانی شهرها حرکت کرد.

  در ادامه برای آشنایی بیشتر با مباحث روز و بررسی تجارب موفق در زمینه کسب درآمد ، یکی از شرکت های فعال در این زمینه دعوت به‌ عمل‌آمده بود تا با موضوع تامین سرمایه جمعی به محصولات مرتبط با شهرداری‌ها در قالب توکن املاک و توکن خدمات شهری به ایراد سخن و ارائه مباحث فنی و تخصصی بپردازد.

در پایان  حاضرین به بحث و تبادل نظر در خصوص مطالب ارائه شده از سوی این شرکت  پرداختند.

تعداد نمایش ها (555)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان