اخبار فناوری IT

بسیاری از مشکلات شهروندان با استعلامات آنلاین حل می شود/هدف ما ارائه  خدمات بهینه و حداکثری به شهروندان/سیاست دولت توسعه خدمات الکترونیکی است

بسیاری از مشکلات شهروندان با استعلامات آنلاین حل می شود/هدف ما ارائه خدمات بهینه و حداکثری به شهروندان/سیاست دولت توسعه خدمات الکترونیکی است

رییس کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند کلانشهرها:

نویسنده: مرتضی خوشبخت/دوشنبه, 19 تیر,1402/دسته ها: اخبار, تیر

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

یاسر اسدپور در  بیست و هفتمین نشست کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران  که با حضور ستار هاشمی معاون فناوری و توسعه خدمات الکترونیک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و کورش محمدحسینی مدیرکل فناوری اطلاعات بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و به میزبانی شهرداری تهران برگزار شد، اظهار کرد: باید نظام انگیزشی در کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند کلانشهرها مورد توجه قرار گیرد تا با پیشنهاد کمیسیون و تصویب در مجمع شهرداران کلانشهرها قدردانی از همکاران را شاهد باشیم.

وی در خصوص کمیته های کمیسیون افزود: ما مشکلات مشابهی داریم و دور هر جمع شده ایم که راهکار پیدا کرده و مثمر ثمر برای شهروندان باشیم.

رییس کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند مجمع شهرداران کلانشهرهای کشور گفت: هدف همه ما ارائه خدمات بهینه و حداکثری به شهروندان است.

اسدپور با بیان ضرورت همکاری و تعامل بین دستگاههای مختلف و شهرداری ها تصریح کرد: ارائه سرویس های شهروندی و تعامل برای تبادل سرویس ها، مشکلات شهرداری و شهروندان را کاهش خواهد داد.

وی در خصوص تعامل با بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان اینکه مسیر شهرداری ها مسیر مشترکی است، ادامه داد: وب سرویس ها با تعامل کمیسیون و بنیاد شهید می تواند در اختیار تمامی شهرداری کلانشهرها قرار بگیرد.

اسدپور تاکید کرد:، سیاست دولت توسعه الکترونیک امور است اما باید وارد هوشمندسازی نیز شد.

وی در خصوص سازمان ثبت اسناد کشور نیز یادآور شد: ما نیاز به تسهیل در ارتباط بین شهرداری و سازمان ثبت اسناد بوده و در این زمینه نیازمند مساعدت سازمان ثبت اسناد هستیم و باید به صورت واحد عمل کنیم.

رییس کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند کلانشهرها خاطرنشان کرد: بسیاری از مشکلات مراجعین به شهرداری ها و ادارات ثبت اسناد با استعلامات آنلاین حل خواهد شد.

اسدپور در این نشست از معاون سازمان ثبت اسناد کشور تقاضا کرد که زمانبندی مشخصی برای در اختیار قراردادن سرویس های استعلام آنلاین بین ثبت اسناد و شهرداری ها ارایه بدهد و سپس مقرر شد کار گروه مشترکی برای بررسی تبادل سرویس بین کمیسیون فاوا کلانشهرها و سازمان ثبت اسناد کشور تشکیل شود.

وی همچنین خواستار راه اندازی سرویس آنلاین استعلام هویت ایثارگری برای تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر از بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور شد که با موافقت مدیرکل فناوری اطلاعات این بنیاد مقرر شد طی یک ماه آینده در این راستا برقراری سرویس استعلام آنلاین انجام شود.

تعداد نمایش ها (550)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان