اخبار فناوری IT

تحقق راه اندازی سامانه شهروندسپاری در مناطق پنج گانه شهرداری ارومیه/ تداوم حرکت شهرداری ارومیه در مسیر هوشمندسازی

تحقق راه اندازی سامانه شهروندسپاری در مناطق پنج گانه شهرداری ارومیه/ تداوم حرکت شهرداری ارومیه در مسیر هوشمندسازی

نویسنده: رضا شکری/شنبه, 20 آبان,1402/دسته ها: اخبار, آبان

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، در راستای تحقق راه اندازی سامانه شهروندسپاری در تمامی مناطق پنج گانه شهرداری و با دستور شهردار ارومیه، پیگیری سازمان فناوری اطلاعات و همکاری و تعامل مناطق پنج گانه سامانه شهروندسپاری در تمامی مناطق راه اندازی شد.

طی سه سال گذشته سامانه شهروندسپاری در مناطق یک، سه، چهار و پنج راه اندازی شده بود و اخیراً با اضافه شدن منطقه دو شاهد اتمام پروسه و تحقق کامل سامانه شهروندسپاری در سطح شهرداری ارومیه هستیم.

با این اقدام در هیچ یک از مناطق شهرداری استعلامات حضوری در حوزه های شهرسازی و اعم از بانک، ادارات و نقل و انتقال را شاهد نخواهیم بود.

یادآور می شود که نزدیک به دو سوم مراجعات شهروندان به مناطق شهرداری مربوط به استعلامات سه گانه بانک، نقل و انتقال و ادارات است که الکترونیکی کردن امور این حوزه علاوه بر کاهش بروکراسی اداری و تسریع در فرآیند انجام کارها،موجب رضایتمندی شهروندان نیز می شود.

صرفه جویی در وقت و انرژی، کاهش ترافیک و پیشگیری از آلودگی هوا، از بین رفتن خطای انسانی در پروسه استعلامات و همچنین تخلفات احتمالی و حرکت در مسیر شهر هوشمند از جمله مزایای سامانه شهروندسپاری بوده و در راستای راهنمایی شهروندان و پاسخگویی به سوالات احتمالی مراجعه کنندگان باجه ای در تمامی مناطق شهرداری ارومیه ایجاد شده تا پاسخگوی سوالات و موارد احتمالی شهروندان در این راستا باشد.

همچنین سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه از تمامی خدمات غیرحضوری مناطق پنج گانه از طریق شماره تماس 04433417187 پشتیبانی کرده و پیش از این نیز بروشورهای راهنمای کاغذی و الکترونیکی را به طور گسترده در اختیار شهروندان و مراجعین مناطق شهرداری ارومیه قرار داده است.

خاطرنشان می شود که با توجه به راه اندازی کامل سامانه شهروندسپاری از شهروندان خواهشمند است از هرگونه مراجعه به شهرداری ارومیه در حوزه استعلامات شهرسازی خودداری و از خدمات الکترونیکی شهرداری به آدرس khedmat.urmia.ir استفاده کنند.

تعداد نمایش ها (450)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان