اخبار فناوری IT

تمامی استعلامات شهرسازی منطقه دو شهرداری ارومیه الکترونیکی شد/ اجرایی شدن سامانه شهروندسپاری با هدف رضایتمندی شهروندان

تمامی استعلامات شهرسازی منطقه دو شهرداری ارومیه الکترونیکی شد/ اجرایی شدن سامانه شهروندسپاری با هدف رضایتمندی شهروندان

نویسنده: رضا شکری/دوشنبه, 01 آبان,1402/دسته ها: اخبار, آبان

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، با تلاش و پیگیری مشترک منطقه دو شهرداری ارومیه و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات و بنا به دستور شهردار ارومیه مبنی بر هوشمندسازی در تمامی حوزه ها، سامانه شهروندسپاری در منطقه دو راه اندازی شد.

هدف از اجرای این سامانه کاهش حضور شهروندان در ساختمان منطقه دو، افزایش سرعت روند امور اداری در حوزه استعلامات و جلوگیری از خطاهای انسانی در رسیدگی به پرونده های شهروندان است که در کلان موضوع می تواند به در حد خود به کاهش ترافیک و افزایش محسوس رضایتمندی شهروندان تبدیل شود و گامی بلند در راستای تحقق شهرداری هوشمند باشد.

سامانه شهروندسپاری منطقه دو که به بهره برداری می رسد شامل استعلامات نقل و انتقال، بانک و ادارات است که بیش از دو سوم مراجعات شهروندان به مناطق شهرداری را شامل می شود و در بین مناطق پنج گانه منطقه دو آخرین منطقه ای بوده که این سامانه در آن اجرایی می شود.

شایان ذکر است این سامانه از تاریخ سی ام مهرماه در منطقه دو به بهرداری عمومی رسیده و از این تاریخ تمامی مراجعات شهروندان به منطقه دو در حوزه های ذکر شده باید به صورت الکترونیکی باشد و خارج از چهارچوب مشخص شده امکان پاسخگویی به شهروندان وجود نخواهد داشت.

تعداد نمایش ها (458)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان