اخبار فناوری IT

تمامی صورت وضعیت های عمرانی با هدف شفافیت زیرنظر سامانه نرم افزاری تدکار قرار گرفت

تمامی صورت وضعیت های عمرانی با هدف شفافیت زیرنظر سامانه نرم افزاری تدکار قرار گرفت

با دستور شهردار ارومیه؛

نویسنده: رضا شکری/شنبه, 22 مهر,1402/دسته ها: اخبار, مهر

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، با هدف زیر بار بردن نرم افزار تدکار، به دستور شهردار ارومیه تمامی صورت وضعیتهای عمرانی الزاماً باید زیر نظر تدکار باشد و پس از زیر بار رفتن نرم افزار مذکور از سال بعد به نرم افزار مالی نیز وصل شده و با الکترونیکی شدن امور، یکپارچه سازی در فرآیندها صورت می گیرد.

ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ ﻧﺮم اﻓﺰاري تدکار که در حال حاضر در شهرداری ارومیه استفاده می شود، یکی از ﻛﺎﻣﻞ ترین و ﭘﻴﺸﺮﻓﺘﻪ‌ﺗﺮﻳﻦ سامانه‌های ﻧﺮم اﻓﺰاري ﻛﺸﻮر در ﺣﻮزه ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ صورت وضعیت ﭘﺮوژهﻫﺎي ﻋﻤﺮاﻧﻲ بوده که مبتنی بر Web طراحی و پیاده‌سازی شده که استفاده از آن مدیران و کارشناسان را قادر می‌سازد تا علاوه بر دسترسی به اطلاعات پروژه‌ها؛ ایجاد، ویرایش، گزارش‌گیری و جستجو را نیز انجام دهند.

شفافیت عملکرد در این حوزه ها و همچنین صرفه جویی در هزینه ها از مزایای این سامانه نرم افزاری است.

در این راستا همچنین با توجه به اهمیت این سامانه و در راستای اشرافیت کامل کاربران سامانه نرم افزاری تحت وب شهاب تدکار جهت متره برآورد و رسیدگی به صورت وضایع ارسالی پیمانکاران در معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل، سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری و مناطق پنجگانه شهرداری کارگاه آموزشی آشنایی با این سامانه برگزار شد.

این کارگاه آموزشی که با تدریس سرکار خانم مهندس آموزگار در محل سازمان مدیریت صنعتی ترتیب یافته ، در سه گروه آموزشی از شنبه ۱۵ مهر تا ۲۰ مهر با حضور ۹۰ نفر از کارشناسان فنی شهرداری ارومیه برگزار شد.

کارگاه آموزشی مذکور با همکاری و هماهنگی معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه ترتیب یافته بود.

تعداد نمایش ها (541)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان