اخبار فناوری IT

جلسه مدیران سازمان های فناوری اطلاعات و امورمالی شهرداری های استان با حضور مدیرکل محترم امور شهری استانداری آذربایجان غربی برگزار گردید.

جلسه مدیران سازمان های فناوری اطلاعات و امورمالی شهرداری های استان با حضور مدیرکل محترم امور شهری استانداری آذربایجان غربی برگزار گردید.

نویسنده: Anonym/پنجشنبه, 30 شهریور,1396/دسته ها: اخبار, اخبار IT

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

در این جلسه که به میزبانی استانداری آذربایجان غربی برگزار گردید در خصوص مسائل مختلفی از جمله نرم افزارهای جامع اتوماسیون اداری و مالی بحث و تبادل نظر گردید . 
مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری ارومیه نیز ضمن خوشامد به مدیران شهرداری های استان و میهمانان، گزارشی از عملکرد شهرداری ارومیه در خصوص پیاده سازی سیستم یکپارچه دبیرخانه ارائه نمود و افزود در انتخاب نرم افزار اتوماسیون اداری سعی شده بهترین نرم افزار موجود در كشور انتخاب شود و از دیدگاه های مختلف تخصصی سیستم را بررسی کرده و برخورد سلیقه ای نیز در این انتخاب نقشی نداشته است . اسدپور با بیان اینکه اصلاح فرایند ها و حرکت به سمت شهرداری الکترونیک بدون همراهی نیروهای انسانی و مدیران شهرداری ها میسر نمی شود تاکید کرد اصلی ترین لازمه تحقق سیستم یکپارچه مکانیزه در همه حوزه های شهرداری باور به فناوری اطلاعات و حمایت ان توسط مدیران ارشد سازمانی ست اگر هدف نهایی تکریم شهروندان عزیز و کاستن از هزینه های اضافی و حذف بروکراسی های زاید اداری می باشد تنها راهکار ممکن در عصر حاضر ورود همه جانبه و کاملا تخصصی در حوزه شهر الکترونیک و شهر هوشمند و پیاده سازی زیرساخت های مورد نظر می باشد.
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری ارومیه همچنین با مقایسه آماری سیستم های الکترونیکی پیاده سازی شده در شهرداری ارومیه با سایر شهرداری های کلان شهرهای کشور اظهار نمود: در برخی از موارد شهرداری ارومیه به عنوان پیشگام در پیاده سازی این سیستم های نرم افزاری و خدمات الکترونیک در کشور مطرح بوده و شهرهای دیگر با استفاده از تجارب ما و الگو گرفتن از شهرداری ارومیه اقدام به پیاده سازی سیستم ها و نرم افزار های خود نمودند . اسدپور همچنین با ارائه گزارش مختصری در خصوص تجهیز مناطق 5 گانه شهرداری ارومیه به سیستم های پی سی پوز جهت سهولت پرداخت و قابلیت تفکیک حساب ها همچنین صدور سند تک برگی کاملا مکانیزه برای اولین بار در سطح استان افزود : امیدواریم با تکیه بر همدلی و به دور از هرگونه افتراق بتوانیم در کنار هم و با کمک همه مدیران استانی بحث شهر هوشمند و شهرداری الکترونیک را در سطح استان به عنوان یک استان پایلوت راه اندازی نموده و بتوانیم رسالت خویش را که در راستاي رضایت حق تعالی و تکریم شهروندان عزیز است به بهترین نحو ممکن انجام نماییم.

تعداد نمایش ها (1979)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان