اخبار فناوری IT

حضور مدیرعامل سازمان فاوا در مراسم افتتاحیه پارکومتر هوشمند

حضور مدیرعامل سازمان فاوا در مراسم افتتاحیه پارکومتر هوشمند

نویسنده: Anonym/چهارشنبه, 15 بهمن,1393/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

در کلانشهرها بیش از 30 درصد از ترافیک هسته اصلی شهر ناشی از تردد رانندگانی است که به دنبال فضایی برای پارک خودروهای خود هستند؛ این رانندگان با حرکت آهسته خود، دور زدن های پی در پی، سردرگمی و پارک دوبل باعث تشدید ترافیک منطقه می‌شوند. این مشکلی است که همه شهروندان با آن درگیر بوده و ساعت‌ها وقت پر ارزش خود را از دست می‌دهند.

در همین راستا شهرداری کلانشهر ارومیه نیز بر آن شد تا با بکارگیری پارکومتر هوشمند با کاهش بار ترافیکی ناشی از جستجوی فضای پارک خودرو و کاهش مصرف سوخت و کاهش آلودگی هوا، گامی در جهت دستیابی به شهر الکترونیک بردارد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، محمد حضرت پور شهردار ارومیه، در مراسم افتتاح اولین  طرح پارکومتر هوشمند در خیابان خیام شمالی  با بیان اینکه در افق 1405 شهر ارومیه تبدیل به یک شهر پاک، سبز و مجهز به فناوری نوین الکترونیک و حمل نقل ریلی خواهد شد، بیان کرد:  در راستای رسیدن به شهرالکترونیک  در سطح شهر ارومیه  تعداد یک هزار و 100 عدد پارکومتر در سطح شهر ارومیه  نصب خواهدشد .

وی با اشاره به اجرای طرح پارکومتر هوشمند در شهر ارومیه ، بیان کرد:  طرح پارکوتر هوشمند در سطح شهر ارومیه به مدت شش سال و با صرف اعتبار بیش از یک میلیار تومان توسط سرمایه گذار خصوصی در شهر ارومیه  اجرا خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه شهرداری ارومیه در راستای الکترونیکی کردن امورات  جاری شهر قدم برداشته است، بیان کرد:  در این راستا اکنون  در 5 منطقه شهرداری ارومیه  تمام پروانه ها به صورت الکترونیکی صادر می شود.

تعداد نمایش ها (3645)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان