اخبار فناوری IT

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه: ارتباط بین سامانه جام آموزش و سیستم پرسنلی شهرداری ارومیه برقرار می شود/ انجام استانداردسازی و یکپارچگی داده ها با هدف جلوگیری از بروز خطای انسانی

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه: ارتباط بین سامانه جام آموزش و سیستم پرسنلی شهرداری ارومیه برقرار می شود/ انجام استانداردسازی و یکپارچگی داده ها با هدف جلوگیری از بروز خطای انسانی

نویسنده: مرتضی خوشبخت/چهارشنبه, 14 دی,1401/دسته ها: اخبار, دی

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، یاسر اسدپور با اشاره به توسعه و بروزرسانی بسیاری از خدمات ارائه شده سازمان فاوا با هدف افزایش رضایتمندی شهروندان و همچنین پرسنل شهرداری پرسنل شهرداری ارومیه گفت: با عنایت به دستور شهردار محترم و تاکید معاون محترم برنامه ریزی درخصوص یکپارچه سازی دیتا در راستای حرکت به سمت شهرداری هوشمند در حوزه های آموزشی و آموزش ضمن خدمت، پیش از این شاهد بهره برداری از سامانه جام بودیم و هم اکنون پرسنل از طریق این سامانه، دوره های آموزشی و همچنین کارنامه آموزشی خود را پیگیری و استعلام می کنند.


وی افزود: از سویی سیستم پرسنلی نیز مربوط به حوزه دریافتی پرسنل و انتشار فیش های حقوقی بود که در دسترس تمامی پرسنل شهرداری ارومیه قرار دارد.


رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه اظهار کرد در این راستا ادغام و یا اشتراک اطلاعات بین دو سامانه و سیستم بسیار ضروری بوده و سازمان فاوا در این راستا با هماهنگی اداره آموزش شهرداری ارومیه اقداماتی را پیش بینی و اجرایی می کند.


اسدپور تصریح کرد: با توجه به اینکه دو سیستم متفاوت در این راستا وجود داشت و مبنا سیستم پرسنلی شهرداری بود و سالهای متمادی دیتایی که در سامانه جام در خصوص پرسنل شهرداری ثبت شده بود گاهاً نادرست و ناقص بودند، طی یک فرآیندی داده ها استانداردسازی شدند.


وی ادامه داد: داده ها طی این استانداردسازی در سیستم جام با سیستم پرسنلی یکسان سازی شده و این امر ارتباط بین جام و سیستم پرسنلی امکانپذیر خواهد کرد و از این پس تمامی اطلاعات پرسنلی به صورت خودکار و اتوماتیک در بازه های مشخص و کوتاه مدت در هر دو سامانه ثبت و ضبط می شوند، به طور مثال  روزانه چندین بار دیتایی که در سیستم پرسنلی تغییر می یابند، در سامانه جام نیز اعمال خواهد شد.


اسدپور عنوان کرد: این کار علاوه بر اینکه از بروز یکسری کارهای دستی و خطای انسانی جلوگیری می کند، باعث راحتی انجام وظایف همکاران حوزه اداره آموزش نیز خواهد شد.


رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: امیدواریم این موضوع که به زودی به بهره برداری خواهد رسید، بازخورد خوبی داشته و به نفع همکاران تمام شود.

تعداد نمایش ها (438)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان